Ok dit is er aan de hand...
alles werkte naar behoren, ik liep ff naar benee, kwam terug, en ik zie op mijn schrermen alleen maar strepen en blokken in alle mogelijke kleuren die god ooit geschapen heeft.. een crash dus
na reboot, werkt windows zoals het hoort maar ik heb nog steeds een soort van blokjes achtergrond die ook niet allemaal identiek zijn... beetje moelijk uit te leggen wat ik nu zie vandaar dat ik ff een afbeelding drop hieronder. ik heb het ook als ik video's afspeel op fullscreen.
Ik zit hier in een audio-studio en er is zo echt niet te werken met al die strepen en blokken in beeld..
hellup iemand??

Mijn config is:
asus p4p800 deluxe
1024mb ddr ram @ 400Mhz
radeon 9600TX agp, 2x 19" crt @ 3200x1200
(die uit de aldi computer van een paar jaar terug, niet te verwarren met de 9600XT)
radeon 9250 pci, 2x 17" crt @ 2560x1024
2 ext. usb hdd's
en een audio interface (<pats> 20 ins 22 outs incl adat extension </pats> lol
) ; maar kan me niet voorstelen dat het daar iets mee te maken heeft
Ik draai op 4 schermen dus, maar het zit hem dus in de 9600 kaart, de andere 2 schermen werken gewoon normaal. ik kan me herinneren dat ik deze situatie ooit eerder heb gehad, maar ik heb zo'n beetje alles geprobeerd en kan me niet herinneren wat ik toen wel goed deed wat ik nu niet goed doe..
Check list wat ik reeds gedaan heb:
- bios gereset (en weer goed ingesteld), batterij eruit met stroom eraf
- alle resoluties en refresh rates geprobeerd
- nieuwste drivers geinstalleerd
- windows safe mode
niets schijnt te helpen!!
Is er iemand met een goeie suggestie / tip / oplossing???
alles werkte naar behoren, ik liep ff naar benee, kwam terug, en ik zie op mijn schrermen alleen maar strepen en blokken in alle mogelijke kleuren die god ooit geschapen heeft.. een crash dus
na reboot, werkt windows zoals het hoort maar ik heb nog steeds een soort van blokjes achtergrond die ook niet allemaal identiek zijn... beetje moelijk uit te leggen wat ik nu zie vandaar dat ik ff een afbeelding drop hieronder. ik heb het ook als ik video's afspeel op fullscreen.
Ik zit hier in een audio-studio en er is zo echt niet te werken met al die strepen en blokken in beeld..
hellup iemand??
Mijn config is:
asus p4p800 deluxe
1024mb ddr ram @ 400Mhz
radeon 9600TX agp, 2x 19" crt @ 3200x1200
(die uit de aldi computer van een paar jaar terug, niet te verwarren met de 9600XT)
radeon 9250 pci, 2x 17" crt @ 2560x1024
2 ext. usb hdd's
en een audio interface (<pats> 20 ins 22 outs incl adat extension </pats> lol
Ik draai op 4 schermen dus, maar het zit hem dus in de 9600 kaart, de andere 2 schermen werken gewoon normaal. ik kan me herinneren dat ik deze situatie ooit eerder heb gehad, maar ik heb zo'n beetje alles geprobeerd en kan me niet herinneren wat ik toen wel goed deed wat ik nu niet goed doe..
Check list wat ik reeds gedaan heb:
- bios gereset (en weer goed ingesteld), batterij eruit met stroom eraf
- alle resoluties en refresh rates geprobeerd
- nieuwste drivers geinstalleerd
- windows safe mode
niets schijnt te helpen!!
Is er iemand met een goeie suggestie / tip / oplossing???