Hallo jongens,
Ik heb al een tijdje een Hauppauge pvr 150 (non mce) tv kaart, en had gelezen dat je daar je console op kon aansluiten. Nou wou ik dit eens proberen met mijn Xbox(oude), alleen kom ik op 2 problemen:
1. Ik kan 4 dingen aansluiten op mijn tv kaart:
1: Tv kabel
2: gele kabel (weet de naam niet)
3. zwarte kabel(weet de naam niet)
4. en een infraroodpoort voor de ab.
Nu heb ik hem dus aangesloten met de gele kabel, alleen dacht/denk ik dat de rode en de witte kabel(die ook aan de kabel zitten die van mijn xbox komt) voor geluid zijn. Nu heb ik dus geen geluid(denk ik). Hoe kan ik dit oplossen? Want het moet wel kunnen
2. Ik dacht dus laat ik het alleen proberen met beeld, maar nu keek ik dus in de standaard software en daar staan 4 dingen op aan te klikken:
1: TV tuner
2: S-Video
3: Ext 1
4: Ext 2
Nu heb ik ze allemaal geprobeerd maar geen 1 geeft het beeld van mijn xbox weer.
Nu is mijn 2de vraag dus, hoe los ik dit op? Of moet ik het met een andere (speciale) software doen? Zo ja, welke? Zo nee, wat moet ik dan doen??
Ik draai op Windows media center en mijn specs zijn:
A8N-sli moederbord
1x 6800gt
Hauppauge pvr-150 (non mce)
1024mb geheugen
Alvast bedankt
,
Barzi
Ik heb al een tijdje een Hauppauge pvr 150 (non mce) tv kaart, en had gelezen dat je daar je console op kon aansluiten. Nou wou ik dit eens proberen met mijn Xbox(oude), alleen kom ik op 2 problemen:
1. Ik kan 4 dingen aansluiten op mijn tv kaart:
1: Tv kabel
2: gele kabel (weet de naam niet)
3. zwarte kabel(weet de naam niet)
4. en een infraroodpoort voor de ab.
Nu heb ik hem dus aangesloten met de gele kabel, alleen dacht/denk ik dat de rode en de witte kabel(die ook aan de kabel zitten die van mijn xbox komt) voor geluid zijn. Nu heb ik dus geen geluid(denk ik). Hoe kan ik dit oplossen? Want het moet wel kunnen
2. Ik dacht dus laat ik het alleen proberen met beeld, maar nu keek ik dus in de standaard software en daar staan 4 dingen op aan te klikken:
1: TV tuner
2: S-Video
3: Ext 1
4: Ext 2
Nu heb ik ze allemaal geprobeerd maar geen 1 geeft het beeld van mijn xbox weer.
Nu is mijn 2de vraag dus, hoe los ik dit op? Of moet ik het met een andere (speciale) software doen? Zo ja, welke? Zo nee, wat moet ik dan doen??
Ik draai op Windows media center en mijn specs zijn:
A8N-sli moederbord
1x 6800gt
Hauppauge pvr-150 (non mce)
1024mb geheugen
Alvast bedankt
Barzi
offtopic:
ik wist niet precies waar dit hoorde op het forum
ik wist niet precies waar dit hoorde op het forum
[ Voor 6% gewijzigd door Perzikvrucht op 23-07-2006 22:57 ]