Tot mijn grote verbazing lijkt het dat de Windows Service ontwikkeld in .NET welke luistert naar TCP connections op poort 443 voorkomt dat IIS op een ander IP adres kan luisteren naar connection op poort 443 (een met SSL beveiligde site).
Ik definieer mijn tcpListener toch echt op een specifiek adres:
_tcpListener = new TcpListener(_serverAddress, _port)
In IIS is het zoals je dat zou verwachten zo dat je meerdere SSL beveiligde sites naast elkaar kan draaien zoals ze op een verschillend IP luisteren. Als ik de .NET applicatie aanzet, werkt deze alleen als alle IIS SSL sites stop gezet zijn.
Als de .NET applicatie draait, kan ik geen enkele SSL beveiligde site in IIS starten.
Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de .NET applicatie op één adres luistert?
Ik definieer mijn tcpListener toch echt op een specifiek adres:
_tcpListener = new TcpListener(_serverAddress, _port)
In IIS is het zoals je dat zou verwachten zo dat je meerdere SSL beveiligde sites naast elkaar kan draaien zoals ze op een verschillend IP luisteren. Als ik de .NET applicatie aanzet, werkt deze alleen als alle IIS SSL sites stop gezet zijn.
Als de .NET applicatie draait, kan ik geen enkele SSL beveiligde site in IIS starten.
Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de .NET applicatie op één adres luistert?