Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SE k750i, hi-20 abo] GPRS: instellingen niet geldig

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
hoihoi

'k heb hier een SE k750i met hi20 abootje. Ik wil graag op dit toestel kunnen gprs'en voor nav4all en wil ook mmsjes kunnen versturen. Zojuist heb ik bij de GPRS Instellingen Sony Ericsson K750i op de nav4all site de link in stap 1 gevolgd om de gprs instellingen in een sms naar me foon te sturen. Bij het aangeven van de provider heb ik maar kpn aangegeven daar Hi der niet bij stond. Daarna kreeg ik dus die sms en heb de instellingen laten opslaan.
Als ik nu verbinding wil maken met KPN M-info (zoals dat linksboven in menu staat) krijg ik even later een melding van instellingen niet geldig....

edit: knp gprs instellingen handmatig invoeren helpt ook niet.

Doe ik nu iets verkeerd?

laterzz,
Bart

[ Voor 27% gewijzigd door Raven op 23-07-2006 21:25 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Wat je zou kunnen doen, is je vraag in een van de volgende topics neer leggen. Misschien dat zei er meer vanaf weten. Nu moet je maar hopen dat een van de mensen die er verstand van heeft het ziet :)

[rml][ Nav4All] Gratis navigatie op je Telefoon[/rml]

Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Probeer deze vraag eens te stellen in het centrale topic:

Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.