Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:07

itarix

404 soul not found

Topicstarter
Ik ben van plan om binnekort een MDA vario 2 van T-mobile te kopen met windows mobile 5.0
en ik vroeg me af of er een programmatje voor is die het bellen smsen mmsen en gprsen kan limiteren.
zodat het onmogelijk is om over je beltegoed van je abonnement heen te gaan.
een beetje het zelfde idee als het internet limiteer programma van KPN dat ze vroeger in de tijd van de telefoon modems hadden. :P

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je hebt wel zo iets voor je grps. Heet SPB GRPS Monitor.

Echter is het meer een waarschuwings prog die je data verbruik in de gaten houdt, maar het stopt het dan niet automtaisch. Voor de rest van je vragen heb ik nog niks tegen gekomen. Maar ik denk ook niet dat het bestaat, denk dat de providers het er niet echt mee eens zijn :)

• itarix

itarix

404 soul not found

Topicstarter
een waarschuwing is opzich al voldoende maar waar het mij eigenlijk primair om gaat is het bellen en smsen.

• DaannO
ianz schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:22:
een waarschuwing is opzich al voldoende maar waar het mij eigenlijk primair om gaat is het bellen en smsen.
In dat geval. Bij t-mobile flex krijg je een sms als je sms en beltegoed op is. Dan zou dat inprincipe voldoende moeten zijn toch?

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
DaannO schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:14:
Je hebt wel zo iets voor je grps. Heet SPB GRPS Monitor.

[..]
Ik gebruik het ook, het is handig - het zat gratis op mijn accesoires-CD bij mijn MDA Pro. Dus als ik jou was zou ik het nog niet aanschafen, want misschien doet t-mobile het er weer bij.

Overigens is saldo-foon / my t-mobile niet altijd accuraat, er zijn nu bijv. (weer) technische problemen. Google maar even. :)
[edit] Saldo smsjes worden dus ook momenteel niet verstuurd.

[ Voor 6% gewijzigd door robert-630 op 23-07-2006 23:54 ]

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-11 10:06
DaannO schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:43:
[...]

In dat geval. Bij t-mobile flex krijg je een sms als je sms en beltegoed op is. Dan zou dat inprincipe voldoende moeten zijn toch?
Neem je voor een tientje de maand Pocket internet totaal erbij, kun je gerust internetten (onbeperkt) op je MDA ;)

De wijzen komen uit het Oosten!

• itarix

itarix

404 soul not found

Topicstarter
internet totaal heb ik gezien en het was 9,50 per maand }) maar, kan je daar dan ongelimiteerd mee msnen, of zijn die porten geblockeerd? en 9,50 per maand vind ik eigenlijk nog al wat,
kan je bij t-mobile dan een constructie regelen dat je inplaats van gratis MDA (ga nog van 1 uit weet niet hoe het met mda vario 2 zit) bij tmobile flex 25 je n gratis mda krijgt bij n flex 15 + internet totaal?

• DaannO
ianz schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:07:
internet totaal heb ik gezien en het was 9,50 per maand }) maar, kan je daar dan ongelimiteerd mee msnen, of zijn die porten geblockeerd? en 9,50 per maand vind ik eigenlijk nog al wat,
kan je bij t-mobile dan een constructie regelen dat je inplaats van gratis MDA (ga nog van 1 uit weet niet hoe het met mda vario 2 zit) bij tmobile flex 25 je n gratis mda krijgt bij n flex 15 + internet totaal?
Het is echt onbeperkt internet. Dus msn - browsen etc etc.

De laatste vraag zou je met t-mobile moeten overleggen. Ik denk dat ze dat niet doen omdat simpel weg vaste prijzen hebben. Maar onderhandelen kan nooit kwaad.

Hier de link voor het internet: T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten
Pagina: 1