Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Javascript-errors in de Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
Ik kan de laatste tijd niet meer werken met pricewatch... ik krijg allemaal javascript errors.
zowel met internet explorer als met firefox... ik heb geprobeert de java runtime te updaten, maar het mocht niet baten (volgens mij staat dat er ook los van). explorer zegt zoiets als (fout op pagina)

Ik heb al geprobeert de antivirus en firewall uit te zetten, maar dat werkt ook niet

er wordt gewoon helemaal niets toegevoegd als ik op zo'n winkelmandje klik.

U vraagt, wij antwoorden.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Aangezien je de enige bent die tot nu toe geklaagd heeft, denk ik toch dat het probleem aan jouw kant zit en niet aan de onze, hoewel we dat niet uitsluiten natuurlijk. Heb je al geprobeerd je cache leeg te gooien van beide browsers, heb je al eens gecheckt wat er gebeurt als je je antivirussoftware/firewall compleet verwijdert, wat gebeurt er na een harde refresh van de pagina? Maak je gebruik van een proxyserver?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Daarnaast heeft de Java runtime niets te maken met Javascript. Java en Javascript zijn twee totaal verschillende dingen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
zoals ik schreef, dacht ik dat al.

maar virusscan en firewall helemaal verwijderen op pricewatch te kunnen doen, lijkt me nogal omslachtig...

edit:
Heb je al geprobeerd je cache leeg te gooien van beide browsers
Dat was het blijkbaar! Bizar zeg....

[ Voor 93% gewijzigd door MeMoRy op 23-07-2006 21:52 ]

U vraagt, wij antwoorden.