Vandaag ben ik eropuit geweest om wat foto's te schieten in een straat waar een nieuwe riolering wordt aangelegd. De foto's zijn niet zozeer van de werkzaamheden zelf, maar van de grote hoeveelheid rioleringsbuizen die op het trottoir zijn geplaatst en straks de grond in gaan.
1

Deze kan ik misschien wel submitten voor de thema-opdracht van deze week (rond). De rioleringsbuizen zijn uiteraard rond en bovendien liggen ze in een bocht.
2

Dit vond ik wel een 'strakke' foto met een aardige compositie.
3

Ik ben er nog steeds niet uit of de toren een storend element is of dat hij er wel bij past. Als ik hem wegcrop ziet het er in ieder geval nog erger uit.
4

Het bochtje om
De gebruikte camera is een Canon Powershot A510. De foto's zijn gecropt en het contrast en de kleuren zijn een klein beetje aangepast met Picasa.
1

Deze kan ik misschien wel submitten voor de thema-opdracht van deze week (rond). De rioleringsbuizen zijn uiteraard rond en bovendien liggen ze in een bocht.
2

Dit vond ik wel een 'strakke' foto met een aardige compositie.
3

Ik ben er nog steeds niet uit of de toren een storend element is of dat hij er wel bij past. Als ik hem wegcrop ziet het er in ieder geval nog erger uit.
4

Het bochtje om
De gebruikte camera is een Canon Powershot A510. De foto's zijn gecropt en het contrast en de kleuren zijn een klein beetje aangepast met Picasa.