Branden DVD: steeds "unspecified target error"

Pagina: 1
Acties:

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08-2025
Hallo allemaal... :)

Ik ben bezig mijn vakantie DVD in elkaar te draaien. Na enkele uren zwoegen heb ik mijn filmpie af en via Adobe Premiere een mooie ISO gebouwd van de DVD. Deze via het netwerk naar mijn brand-computertje gestuurd (Dell Inspiron 510m) en ik dacht: Effe snel branden om op onze nieuwe LCD te kijken :P!

Nou NIET effe snel dus. Wanneer ik wil gaan branden krijg ik telkens een foutmelding en wel "unspecified target error" of "unspecified recorder error". Ik heb al vanalles opgezocht en geprobeerd, maar ik kom er nog steeds NIET uit. Mijn acties tot nu toe:
- Nero Burning Rom update gedaan naar 6.6.1.4;
- DMA op alle IDE kanalen gecontroleerd op actief;
- Alle drivers opnieuw geïnstalleerd;
- Nieuwste Firmware ingeladen in DVD brander;
- Brandsnelheid verlaagd tot 2.4x;
- 5 schijfjes tot nu toe vern**kt denk ik :'(

Ik gebruik Nero Burning Rom (6.6.1.4 dus nieuw genoeg), in combinatie met een Sony DVD RW DW-D56A. De DVD's die ik gebruik zijn van Platinum DVD+R 16X. Ik heb deze DVD's vaker gebruikt en eigenlijk nog nooit problemen mee gehad (wel andere DVD brander). Door mijn stappen denk ik dat het niet aan Nero, installatie, drivers, firmwares of schijfjes kan liggen.... :?

Mijn vraag aan jullie: Waar dan wel aan? Ik heb een Log-file, maar door de grootte heb ik 'm maar niet bijgevoegd. Mocht dat nodig zijn hoor ik het wel... Alvast SUPER bedankt voor jullie antwoorden... want ik ben zo ongeveer 't spoor wel bijster 8)7

Verwijderd

lijkt op een media probleem.
zijn die problemen ook met andere dvd's ?