Bestaat een DVD HDD recorder met DIT: ???

Pagina: 1
Acties:

• jancg
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Er zijn een hele berg dvd-hdd-recorders van bijna alle grote merken die TimeShift, FlexTime, Chase en wat-dan-nog-meer ondersteunen.

Bestaan er ook dvd-hdd-recorders die tijdens het opnemen van een programma je toestaan een WILLEKEURIG reeds op de hdd opgenomen programma af te spelen, desnoods een programma dat je 3 maanden geleden hebt opgenomen?

(En uiteraard ook even te kunnen kijken naar het programma dat nu wordt opgenomen; wat ze bijna allemaal kunnen...)

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

Volgens mij doen ze dat allemaal. Mijn Sony RDR-HX710 in ieder geval, en ik keek daar niet van op.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik denk ook dat de meeste spelers dat wel kunnen. Mijn Philips 5330H doet er ook niet moeilijk over.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

De Lite-On LVW5045 naar mijn weten niet...

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-02 11:44
De Liteon is 1 van de weinige die het niet doet.

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-02 20:12
ik heb een jvc en die doet het ook

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-02 19:54

JorisPenders

Designer & Coder

Loop anders eens een elektronica-zaak binnen en win daar meer informatie in.

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

• jancg
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Dank voor de antwoorden zover. Ik vroeg dit eigenlijk omdat mijn vader een KISS DP-588 gekocht heeft en die kan het NIET. Vrijwel alles aan dat ding is waardeloos; bediening, handleiding, ftp-server, netwerksnelheid. Het enige dat wel echt goed is is de tuner en de opnamekwaliteit. Die was dus zowieso afgevallen.

Ik ben ondertussen in een aantal winkels geweest en mijn vraag doet de meeste verkopers met stomheid slaan. Er wordt glashard beweerd dat zowel de KISS als de LITE-ON het gewoon kunnen. Doorgaans heb je niks aan verkopers. Nou moet ik ook zeggen dat als je de brochures of websites van fabrikanten bekijkt, je deze vraag ook vrijwel nooit beantwoord krijgt. Tot nog toe meld alleen Sony dit expliciet in zijn brochure.

Mijn voorlopige keus ligt op een Sony RDR HX[7/9]25, een recente Pioneer of Panasonic. Ik heb al redelijk wat forums over deze modellen gelezen en alledrie lijken best goed. Waar ik ook erg benieuwd (voor deze 3 modellen) naar ben is:

- start een ingestelde timer-opname gewoon, ook als je iets aan het kijken bent op dat moment?

Antwoorders alvast bedankt,
Jan de Graaf

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-02 12:44
Ik heb een Philips 3330H en die kan het uiteraard ook.
Er zit echter een nadeeltje aan:
Stel je stelt een timer opname in van 19:00 tot 20:00 en die ga je vanaf 19:30 kijken.
Dat kan gewoon, maar na afloop van de opname om 20:00 gaat het apparaat uit omdat de timer opname afloopt, ondanks dat je aan het kijken bent.

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 11:10
Mijn Philips DVDR725H gaat niet uit na de opname, maar blijft gewoon doorlopen.

Voor zover ik weet van vrienden blijven de nieuwere Philips 5350H en 7300H ook doorlopen, ik heb ze daar in ieder geval niet over horen klagen.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-02 12:44
Dan moet ik wellicht een firmware update proberen...

Verwijderd

De Topfield PVR van DigiTv van KPN doet dit ook probleemloos. Ook 2 programma's opnemen en een 3e opname van 3 maanden geleden ofzo kan je gewoon bekijken. Echt top :)

Verwijderd

De meeste dreambox versies kunnen dit waarschijnlijk ook. (bv de Dreambox DM7025 PVR) Enkel daar zit weer geen dvd in maar wel een netwerkaansluiting.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 12:58 ]

Pagina: 1