Toon posts:

Probleem inloggen sommige sites

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vandaag lukt het me ineens niet meer om in te loggen op 2 sites. De eerste is een PHPBB forum die op mijn eigen site wordt gehost, als ik hier inlog, dan wordt ik nadat ik op login klik geredirect naar de index (wat ook hoort) maar zonder ingelogt te zijn. Maar als ik in het inlogscherm 'Log me automatisch in bij elk bezoek:' aanvink, dan doet ie het wel, alleen kan ik dan vervolgens niet in het beheerderspaneel komen, omdat dat inlogscherm gewoon weer terugkomt als ik het invul en op enter druk. Het gekke is dat ik een exacte kopie van dit forum op mijn localhost heb draaien om te testen ed. Daar heb ik geen probleem. Andere fora ed die ik tot nu heb geprobeerd werken wel gewoon goed.

Ook op de DirectAdmin pagina van mijn webhost heb ik hetzelfde probleem. Zodra m'n gebruikersnaam en wachtwoord intyp en inlog lijkt 't alsof het inlogscherm alleen refresht.

Als ik bij beide een fout ww intyp krijg ik wel gewoon een error message.

Dit probleem is alleen op mijn pc, want andere kunnen gewoon inloggen en ook vanaf een andere pc bij mij thuis lukt het gewoon.

Ik hier en op het PHPBB forum al heel de dag gezocht naar een oplossing, maar niks helpt.

Het probleem is in zowel IE als Firefox en ik heb dit al geprobeerd:

- temp internet files helemaal legen (incl cookies)
- veiligheidsinstellingen lager gezet
- Aanpassingen aan het PHPBB script mbt cookies
- Mijn tijdsinstellingen staan gewoon goed

Wie kan mij helpen?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 18:39 ]

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07 03:41
Lijkt mij een probleem met sessies bij de webhost zelf..

Specificaties | AndriesLouw.nl

Verwijderd

Topicstarter
AndriesLouw schreef op zondag 23 juli 2006 @ 18:41:
Lijkt mij een probleem met sessies bij de webhost zelf..
Maar waarom zou het probleem dan alleen op mijn pc zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost.
Het ligt aan Google WebAccelerator, toen ik die uitschakelde was alles goed.

Wel vreemd, want die staat altijd aan en het probleem is pas sinds vandaag, maarja :?