Toon posts:

[XP Pro] Dialoogvenster 'Gemengde Inhoud' aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 856 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Telkens wanneer ik mijn camera (Fuji Finepix F10) op mijn pc aansluit, verschijnt het dialoogvenster 'Gemengde inhoud' met de volgende opties:

* De afbeeldingen afdrukken (wizard)
* Een diavoorstelling van de afbeeldingen maken
* Afbeeldingen naar een map kopiëren
* Uw foto's weergeven (met Nero PhotoSnap Viewer)

Voorheen had ik hier altijd 'De map weergeven in Windows Verkenner' staan. Daar maakte ik altijd gebruik van, maar deze optie staat er nu niet meer bij. Wanneer ik op de schijf rechtsklik en vervolgens naar Eigenschappen en Automatisch afspelen ga, zie ik onder 'Gemengde inhoud' helemaal niets vermeld staan.

Kan ik deze lijst aanpassen of is er een andere manier om hier weer 'De map weergeven in Windows Verkenner' toe te voegen?

Verwijderd

Topicstarter
Anyone?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De AutoPlay repair wizard al eens geprobeer? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat de Autoplay Repair Wizard alleen zinvol was als de autoplay helemaal niet meer werkt. Toch heb ik hem even laten lopen. Na veel meldingen dat alles in orde is, wordt er uiteindelijk toch iets gevonden (changed user settings). Na deze gerestored te hebben en het systeem te hebben opgestart, heb ik het nogmaals geprobeerd. Helaas, nog exact hetzelfde resultaat!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

He shit, daar zag ik laatst een tooltje voor op snapfiles.com
Kom echter niet meer op de naam.

Verwijderd

Topicstarter
Aan een half woord heb ik genoeg:

http://www.snapfiles.com/...epair/AutoplayRepair.html

Ik ga het meteen proberen!

... en helaas ... het werkt niet! De autoplay-lijst 'gemengde inhoud' (welke ik zie als ik de camera aansluit) komt niet eens overeen met de autoplay-lijst in het programma (daar staat er namelijk wel 'Map openen en bestanden weergeven met Windows Verkenner'). Tevens staat er daar 'Picasa2', welke in mijn lijst ook helemaal niet voorkomt. Taal-kwestie?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 16:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een suggestie?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik heb exact het zelfde probleem,alleen bij mij staan er items in die onleesbaar zijn en programma's die ik al lang niet meer bezit :(
Maar nu zit ik met tweak UI (powertoys for windows xp) te spelen en bij autoplay,handlers,kun je die dingen dus weghalen en toevoegen !

[ Voor 20% gewijzigd door Nick39 op 11-10-2007 13:25 . Reden: oplossing opeens gevonden ]

Pagina: 1