Telkens wanneer ik mijn camera (Fuji Finepix F10) op mijn pc aansluit, verschijnt het dialoogvenster 'Gemengde inhoud' met de volgende opties:
* De afbeeldingen afdrukken (wizard)
* Een diavoorstelling van de afbeeldingen maken
* Afbeeldingen naar een map kopiëren
* Uw foto's weergeven (met Nero PhotoSnap Viewer)
Voorheen had ik hier altijd 'De map weergeven in Windows Verkenner' staan. Daar maakte ik altijd gebruik van, maar deze optie staat er nu niet meer bij. Wanneer ik op de schijf rechtsklik en vervolgens naar Eigenschappen en Automatisch afspelen ga, zie ik onder 'Gemengde inhoud' helemaal niets vermeld staan.
Kan ik deze lijst aanpassen of is er een andere manier om hier weer 'De map weergeven in Windows Verkenner' toe te voegen?
* De afbeeldingen afdrukken (wizard)
* Een diavoorstelling van de afbeeldingen maken
* Afbeeldingen naar een map kopiëren
* Uw foto's weergeven (met Nero PhotoSnap Viewer)
Voorheen had ik hier altijd 'De map weergeven in Windows Verkenner' staan. Daar maakte ik altijd gebruik van, maar deze optie staat er nu niet meer bij. Wanneer ik op de schijf rechtsklik en vervolgens naar Eigenschappen en Automatisch afspelen ga, zie ik onder 'Gemengde inhoud' helemaal niets vermeld staan.
Kan ik deze lijst aanpassen of is er een andere manier om hier weer 'De map weergeven in Windows Verkenner' toe te voegen?