Toon posts:

Waterkoeling stil???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor overal een heleboel mensen zeggen: waterkoeling is superstil. hel zal best maar..... ik zie over van die radiators met 4 120's, dat kan toch niet stil zijn:?:?:?:?
het water zal wel ztil zijn :D maar die radiator toch niet??

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Waterpomp zal je ook wel horen.

Die-hard Brexiteer

• stealth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 07:35
Waterpomp hoor je amper. Er zijn genoeg mensen met een groot aquarium in de kamer en deze pompen hebben meestal dezelfde capaciteit als een redelijke pomp voor waterkoeling in een PC.

Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V

• stealth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 07:35
Ik heb er trouwus zelf een en ben bezig met een systeem en ik geloof ook weld at 4x 120mm zeer veel lawaai maakt door die kleine vinnetjes heen. Kijk maar naar de Alpha PAL6035 met Delta 60 HP welke ik zelf ook een paar weken heb gehad. Hij maakt nog een extra herrie omdat die lucht er doorheen getrokken moest worden. Wel effectief.
Ik heb nu een Chrome Orb :Z

Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

als je een 12 cm fan op 5 volt zet, dan maakt die stukken minder lawaai dan een 8 of 6 cm fan op 12 volt. Ik weet niet hoe de luchtverplaatsingen zich dan verhouden, maar voor mijn radiator is 12cm@5volt genoeg om hem te koelen, en m'n voeding komt er dus bovenuit..

waterkoeling is stil dus (en oh ja het pompje, die hoor je dus ook eigenlijk niet tot nauwlijks)