Toon posts:

[GTA2] Hoe werkend te krijgen via Hamachi?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
wij willen graag gta2 spelen via hamachi, omdat het via het directe ip niet werkt. nu heb ik ff rondgezocht op internet maar ik niet veel gevonden. zelfs op het hamachi forum stond nix. weet iemand mssn hoe het moet met gta2 of iemand die er info over heeft? dankje

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:44

SpamLame

niks

Geen idee wat hamachi precies doet (althans niet meer dan soort van VPN maken),
maar moet niet gewoon nadat hamachi zijn ding gedaan heeft, 1 computer instellen als host binnen gta
en de andere compter{s} laten connecten met die computer via je hamaci connectie?

Overigens is het niet de bedoeling een vraag te dumpen en te wachten op antwoord, dus wat heb je zelf al geprobeerd uitgezocht etc etc. Beetje eigen initiatief kan geen kwaad

BTW op de site zelf http://www.hamachi.cc/examples

LAN Applications
Applications that are designed to work over LAN will work the same way over Hamachi. Some notable examples include iTunes , Windows File Sharing and nearly all multiplayer games.

Furthermore, by mounting remote computer shares via Windows File Sharing, Samba or NFS even LAN-unaware applications can be made to access data over the Internet.

Dus hamachi starten, zorgen dat je met zijn alle elkaar kan zien (ping bv) en start de game zoals je dat zou doen als je in een LAN zit

[ Voor 40% gewijzigd door SpamLame op 23-07-2006 15:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
SpamLame schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:17:
Geen idee wat hamachi precies doet (althans niet meer dan soort van VPN maken),
maar moet niet gewoon nadat hamachi zijn ding gedaan heeft, 1 computer instellen als host binnen gta
en de andere compter{s} laten connecten met die computer via je hamaci connectie?

Overigens is het niet de bedoeling een vraag te dumpen en te wachten op antwoord, dus wat heb je zelf al geprobeerd uitgezocht etc etc. Beetje eigen initiatief kan geen kwaad
ik heb me rot gegoogled, ik heb geprobeerd met ip te joinen van pc's, met ip van hamachi, op gtaforum gekeken enz.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:32
Moet je kijken of gta2 al uberhaupt door hamachi ondersteund wordt.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:44

SpamLame

niks

Dersan schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:19:
Moet je kijken of gta2 al uberhaupt door hamachi ondersteund wordt.
GTA 2 staat in de lijst
http://forums.hamachi.cc/viewtopic.php?t=180

Heb zelf geen id hoe de interface van GTA2 in elkaar zit, maar iets als in het game menu > multiplayer > LAN > JOIN of HOST lijkt me toch dat erin moet zitten.

Zit er misschien een firewall in de weg? in het hamachi forum zijn daar een aantal topics over.
Wat ik iig tegenkwam is een topic met zonealarm

[ Voor 43% gewijzigd door SpamLame op 23-07-2006 15:26 ]

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:29

Pieroman

/me

Volgens mij is het vrij simpel, je neemt de launcher (manager) van GTA 2 (wat overigens een fantastische multiplayer game is) hier ga je naar network.

Je kiest Internet TCP/IP-verbinding voor DirectPlay, ramt op Start Network Game (met hamachi aan), iemand create een game, en je zou die gewoon moeten kunnen zien.

Hopelijk kan je nu iets verder :)
Pagina: 1