Ik zit op dit moment bij kennissen van me om hun netwerk uit te breiden; ze hebben recentelijk 2 nieuwe PC's erbij gekocht en die moeten nu in de huidige config worden ingepast. Al enige tijd hebben ze WinGate 6.0.4 draaien en dat werkte out-of-the-box zonder problemen voor het browsen en emailen. Nou heeft de dochter van die kennissen een redelijke interesse voor TV-series en wil graag oudere afleveringen downloaden en daarbij heeft ze "via-via" goede ervaringen gekregen met Azureus en nu moet dat in dit netwerk ook.
Anyway, ik ben nu al bijna een uur aan het $^%^&@# met dat pakket maar krijg het niet voor elkaar om WinGate te laten snappen dat Azureus mag draaien. Nu krijg ik hier random rode of gele smilies binnen dat pakket en de statuslampjes van Azureus staan allemaal rood (behalve DHT op oranje). Ondanks mijn netwerk-technische achtergrond, begin ik het spoor een beetje bijster te raken om haar verder te helpen, dus bij deze een beroep op jullie.
Wat heb ik al gedaan?
- Het Grote Poortmappingsverhaal nogmaals gelezen.
- Mooie screenshot op WinGate-forum gelezen
- Geprobeerd om in combinatie met deze genoemde URL's een andere poort toe te wijzen.
- GoT-search doorgespit op waarschijnlijk keywords
Volgens mij mis ik ergens een heeeeel klein stapje om dit aan de praat te krijgen dus gaarne een tip van jullie.
*edit*
Helemaal vergeten te melden; willekeurige PC zonder WinGate op het modem aansluiten werkt wel!
Anyway, ik ben nu al bijna een uur aan het $^%^&@# met dat pakket maar krijg het niet voor elkaar om WinGate te laten snappen dat Azureus mag draaien. Nu krijg ik hier random rode of gele smilies binnen dat pakket en de statuslampjes van Azureus staan allemaal rood (behalve DHT op oranje). Ondanks mijn netwerk-technische achtergrond, begin ik het spoor een beetje bijster te raken om haar verder te helpen, dus bij deze een beroep op jullie.
Wat heb ik al gedaan?
- Het Grote Poortmappingsverhaal nogmaals gelezen.
- Mooie screenshot op WinGate-forum gelezen
- Geprobeerd om in combinatie met deze genoemde URL's een andere poort toe te wijzen.
- GoT-search doorgespit op waarschijnlijk keywords
Volgens mij mis ik ergens een heeeeel klein stapje om dit aan de praat te krijgen dus gaarne een tip van jullie.
*edit*
Helemaal vergeten te melden; willekeurige PC zonder WinGate op het modem aansluiten werkt wel!
[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 23-07-2006 14:44 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof