Algemene staat NOS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Allereerst weet ik niet zeker of dit topic in het juiste forum staat, maar als het niet klopt hoor ik het wel.

Over het algemaal is GoT een goede up-to-date bron voor informatie op computergebied. Er is alleen een forum wat iets minder up-to-date is. Te weten het NOS forum (Non-Windows Operating Systems).

Dit is zeer jammer, gezien het feit dat beginnende NOS-gebruikers niet goed op weg worden geholpen. De policy komt uit 2004 en een groot deel van de FAQ zelfs uit 2003! Hoe is het mogelijk dat een FAQ van een forum over NOS, waar veel veranderingen plaatsvinden ongeveer 3(!!) jaar achter loopt? Over moderne distro's, ontwikkelingen en technieken (juist de redenen waarom mensen NOS gebruiken) is bijna niks te vinden.

Ik denk dat het tijd is voor een grote revisie van het NOS forum, want zo hebben users niks aan de FAQ en dergelijke. Ik ben best bereid een handje toe te steken en ik denk dat er zeker meer users zijn die dit willen doen.

Graag hoor ik de mening van de modjes van NOS in deze kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 10:48

zomertje

Barisax knorretje

We werken aan een nieuwe FAQ. Dus die gaat er wat mij betreft zeker komen. Door persoonlijke (fysieke) omstandigheden (en die hitte maakt me ook niet enthousiast op het moment) is het er echter nog niet van gekomen. Binnenkort ga ik ermee aan de slag wat mij betreft.

Het NOS forum zelf loopt mijns inziens best lekker.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er loopt daar ergens een topic waarin door users gewerkt wordt aan een nieuwe FAQ, is dat ook hetgeen waar jij - zomertje - mee bezig gaat? Of gaat het helemaal opnieuw opgezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
zomertje schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:39:
...

Het NOS forum zelf loopt mijns inziens best lekker.
Het forum loopt ook best lekker, daar ging het mij niet om. Maar ik vind het fijn te horen dat er aan een nieuwe FAQ wordt gewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Harm schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:44:
Er loopt daar ergens een topic waarin door users gewerkt wordt aan een nieuwe FAQ, is dat ook hetgeen waar jij - zomertje - mee bezig gaat? Of gaat het helemaal opnieuw opgezet worden?
Die wil ik zeker gaan verwerken, zij hebben niet voor niets energie erin gestopt. Verder ga ik er andere modjes over mee laten denken, er zijn vast een hoop goede ideeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
Mooi! Ik wacht geduldig af! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:43

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Of help mee ;). Als je de kennis hebt en je kan zomertje helpen met een aantal dingen, zal dat vast worden gewaardeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
We Are Borg schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:06:
Of help mee ;). Als je de kennis hebt en je kan zomertje helpen met een aantal dingen, zal dat vast worden gewaardeerd :)
Ik weet ook niet alles, maar ik wil zeker helpen. Ik heb alleen geen idee hoe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

jk_warrior schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:48:
[...]

Ik weet ook niet alles, maar ik wil zeker helpen. Ik heb alleen geen idee hoe. :)
Als je iets toe te voegen hebt aan dit topic misschien?
het nieuwe NOS FAQ topic deel 3 :)

Pagina: 1