Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Online SMS diensten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De meeste topics op GOT over online sms diensten zijn al best verouderd. Zoeken op google is als het zoeken naar een naald in een hooiberg.

Wat ik zoek is een sms dienst die betrouwbaar is, ook moet het sms'en naar het buitenland mogelijk zijn. Gratis diensten zijn meestal ondermaats en gelimiteerd, dus ik wil er best voor betalen, het liefst via een 0900 nummer.

Ik zou het leuk vinden als jullie je ervaringen delen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 13:22 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
hotsms.com vond ik altijd goed en betrouwbaar. Ik heb er meerdere malen voor betaald en is altijd goed gegaan.

Het probleem is echter wel dat dit een opsom topic wordt. Misschien dat je beter even kan googelen :)

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
www.smstoko.nl gebruik ik atm.

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:35:
hotsms.com vond ik altijd goed en betrouwbaar. Ik heb er meerdere malen voor betaald en is altijd goed gegaan.

Het probleem is echter wel dat dit een opsom topic wordt. Misschien dat je beter even kan googelen :)
Google is slechts een zoekmachine, ik kan daaruit niet afleiden welke sites betrouwbaar zijn. Ik ben juist benieuwd naar de ervaringen van mensen en niet een lijst van sms-sites.

Verwijderd

Ik gebruik ook www.smstoko.nl
Deze is meer dan de helft goedkoper dan smscity en hotsms en minstens zo betrouwbaar.
Je betaalt per sms 3 cent, en de eerste 100 krijg je ook nog eens gratis.

• harthead
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Ik gebruik sms4life.nl , iets van 8 cnt per sms. En je kan smsjes op later tijdstip sturen en dat is wel een relakste optie.

Things should be as simple as possible, but not simpler

Pagina: 1