Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:45
Beste tweakers..

Mijn broer had ze nokia in de wc laten vallen en die hield er mee op. Nu heeft hij een nieuwe gekocht en ik ging even die oude uitelkaar slopen etc en opeens deed hij het weer. Nu hij aangaat vraagt hij om een blokkeringscode, ik zou niet weten wat dat is en waar ik die vandaan moet halen. Ik denk dat het gewoon zon standaard code is wie zou mij kunnen helpen hiermee?

alvast bedankt Joost

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
jostefa schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:35:
Beste tweakers..

Mijn broer had ze nokia in de wc laten vallen en die hield er mee op. Nu heeft hij een nieuwe gekocht en ik ging even die oude uitelkaar slopen etc en opeens deed hij het weer. Nu hij aangaat vraagt hij om een blokkeringscode, ik zou niet weten wat dat is en waar ik die vandaan moet halen. Ik denk dat het gewoon zon standaard code is wie zou mij kunnen helpen hiermee?

alvast bedankt Joost
Probeer 12345, overigens kon je wel wat over vinden als je de search van dit forum gebruikte.

[ Voor 7% gewijzigd door dentify op 23-07-2006 12:44 ]

• jostefa
jah ik kwam net idd een topic tegen :o maar 12345 en 00000000 werken niet maar het blijkt dat je hem zelf kan wijzigen dus ik bel me broer ff sorry voor dit nutteloze topic 8)7

Verwijderd

Werkt de telefoon nog wel gewoon met de originele SIM-kaart ?
Dan kan het zo zijn dat de blokkeringscode ingevoerd moet worden als er een "vreemde" SIM ingezet wordt (dit kun je instellen om de tlf. onbruikbaar te maken na diefstal - mijn 6680 blijft bruikbaar zolang hij niet uitgezet wordt, daarna kan de dief hem net zo goed weggooien :P ).
Standaard is dit 12345, maar als dit geactiveerd is heeft je broer vast zelf een code bedacht (anders heeft het geen zin, de standaard code is vrijwel algemeen bekend).
Misschien kun je je broer vragen of hij zich die code herinnert ?

Edit: je was er al achter zie ik... :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 12:53 ]

• jostefa
jah bedankt nog voor je reactie het is idd gelukt nu met 'zijn code' .. hij moet nog all1 online gezet worden hehe

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze kan nu dan wel op slot.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.