Toon posts:

Lichtvlek op de LG 26lc2r garantie of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een LG 26LC2R aangeschaft. nu viel het mij vanavond op dat ik in de rechterbovenhoek een lichtvlek zie bij donker beeld.
Het is net of er in die hoek een achtergrondverlichting wat te fel staat..

Nu ik het weet is het behoorlijk storend bij donker beeld. mijn vrouw viel het niet eens op tot ik het haar zei, overigens vind zij het niet storend.

Valt dit nou onder de garantie, of is dit normaal op een lcd tv?

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je hebt tot een bepaalde mate altijd 'last' van backlightleakkage, maar of dit binnen acceptabele norm zit kunnen we vanaf hier niet zien. Het kan normaal zijn, maar ook misschien een defect. Je zou het misschien even met de winkel over hebben? :)

C:\>_

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Stap dan wel netjes de winkel in (niet gelijk boos worden) en neem wel het standpunt in dat je een andere wilt. Als je al binnenkomt dat je zelf twijfelt zal een verkoper/support afdeling altijd de kant van de minste moeite kiezen (je overtuigen dat het binnen de grenzen valt).

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ik zei net bij donker beeld, maar het is alleen als de rechterbovenhoek volledig zwart moet laten zien.

bij andere donkere kleuren is het niet te zien.

Verwijderd

Topicstarter
net even ind e winkel geweest. gewoon even terugkomen met de tv en bon, als het inderdaad blijkt dat er lekkage op zit kan ik hem ruilen.

ze hadden nog nooit van lekkage gehoord overigens op de LG.

Verwijderd

bij mij ook (alleen heb de Otic tv van bel company) , na dat ie ongeveer een anderhalf uur aanstaat zie je in de boven linker hoek beetje lichtig worden, zoals je zegt zie je het alleen als de scene zwart is.
Ik denk iniedergeval dat bijna elk lcd wel zoiets heeft denk ik,weet et niet cker .

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:12:
bij mij ook (alleen heb de Otic tv van bel company) , na dat ie ongeveer een anderhalf uur aanstaat zie je in de boven linker hoek beetje lichtig worden, zoals je zegt zie je het alleen als de scene zwart is.
Ik denk iniedergeval dat bijna elk lcd wel zoiets heeft denk ik,weet et niet cker .
maar het is wel irritant. overigens konden ze het inde winkel niet snel genoeg zien, dus deden ze niet veel....
ik heb een mail naar de klantenservice gestuurd en die hebben aangegeven dat ik hem gewoon kan omruilen.
Het probleem met lekkage die pas na enige tijd ontstaat is een fabrikage fout. die rechterbovenhoek is gewoon niet goed afgedicht en naarmate het apparaat warmer wordt en uitzet komt er meer licht doorheen zetten.

Ik krijg dus van de week een nieuwe.
geef bij Belcompany gewoon aan dat je niet tevreden bent en volgens mij kunnen ze je nooit weigeren hem om te ruilen.

Verwijderd

was het bij jouw ook zoiets ? of nog feller ..., als het ook zoiets was dan ga ik ook ff terug en vragen hoe dat zit.

Afbeeldingslocatie: http://img110.imageshack.us/img110/1871/dsc00354ml9.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:54:
was het bij jouw ook zoiets ? of nog feller ..., als het ook zoiets was dan ga ik ook ff terug en vragen hoe dat zit.

[afbeelding]
Het lijkt er inderdaad wel veel op.

Verwijderd

heb ff bel company gebeld , ze hadden hem niet meer op voorraad dus hebben ze een nieuwe besteld voor me.

• Av4tar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-03-2013
Wat vind je verder van dit type tv ?
Ik wil hem zelf ook misschien aanschaffen. Het lijkt mij een mooie tv voor een goede prijs ?!
Pagina: 1