interne usb cardreader valt soms weg

Pagina: 1
Acties:

• Promy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-02 21:25
Ik heb hier een tijdje een 'niet zo storend' probleempje met m'n no-name interne cardreader.
Het is zo'n ding dat je in een cdrombay kan monteren met een 12in1 cardreader, usb, firewire en sound op.
Firewire, sound en de usb is gewoon doorlussen, de cardreader is aan te sluiten op een interne usb poort.

Het rare aan dat ding is dat hij de ene keer gewoon actief is (drives staan in deze computer) en soms niet na het opstarten van windows.
Het powerlampje van de cardreader brandt wel altijd, dus er zit stroom van de usb op.

Het mobo is een Asus P5LD2, maar ik had dit ook reeds met m'n vorig mobo van Abit (andere chipset).

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? of is een deftige cardreader kopen de enige optie? :P (welke raden jullie dan aan om dit probleem niet meer te hebben?)

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
Anderen hebben hier misschien wat aan. Ik had dit probleem namelijk ook, en vond ergens op een forum de oplossing voor mij. Als je namelijk daemon-tools geinstalleerd hebt, dan komt het hierdoor!!! Uninstall maar eens, dan is het opgelost.