Toon posts:

Budget Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een budget laptop te gaan kopen waar ik gewoon op kan internetten, mailen en Word etc. Ook misschien een licht spelletje, maar meer ook niet. Het budget ligt rond de 600-650 euro. Ik zat al te kijken naar de Benq laptops, want deze zijn redelijk goedkoop, en hebben redelijke specs. Zijn deze een beetje aan te raden, of hebben jullie andere tips?
Thanks!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:47
De Aspire 1640Z misschien? :)

Verwijderd

Dell inspirons zijn goede laptops voor weinig geld.
Ik heb een 1150 werkt prima.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je hulp alvast! Ik heb even zitten zoeken, maar zover ik kon zien, was deze zo goed als niet meer verkrijgbaar, wel nieuwe modellen (1642 etc). Deze zag er redelijk uit, maar vergelijkbaar met de rest in die prijsklasse zeg maar. Dus ik zoek er eentje waar meerdere mensen goeie ervaringen mee hebben of voor dat bedrag goeie specs hebben.
THanks!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 21:30:
Dell inspirons zijn goede laptops voor weinig geld.
Ik heb een 1150 werkt prima.
Ben zelf niet helemaal gek van Dell om eerlijk te zijn, maar zitten wel een paar leuke dingen tussen (en je hoeft op dit moment geen transport kosten te betalen... Dus zou ook een optie kunnen zijn.

• Terran
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:27
alternate is aardig aan het stunten met laptops/notebooks waaronder deze toshiba voor 599

http://www.alternate.nl/h...?artno=pn4t59&baseId=1139

maar ook benq voor 599 en paar andere die in je burget vallen

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:36

lasharor

7 december 2004

kijk op gsm.nl ofzo daar hebben ze altijd aanbiedingen (abbonement) dus een telefoon met laptop. meestal verkoop je de telefoon voor 200 euro en ben je eigenlijk maar 100 € kwijt aan een laptop :)

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
De HP NX6125, Prijzen varieren van 600 tot 900 euro. Is een prima laptop die tevens ook nog super degelijk is... (IK heb hem zelf ook :P)

Verder voor echt budget kan je altijd naar ACER kijken maar neem altijd bij een Acer het extra garantie pack anders baal je na 1,5 jaar ofzo!!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor alle (en vooral snelle!!) hulp! Vind zelf de Benq die ze bij Alternate in de aanbieding hebben er wel goed uitzien (zeker voor die prijs!), dus denk dat het zoiets gaat worden. Andere leuke modellen zijn natuurlijk ook altijd welkom.
Alvast heel erg bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaringen met Benq laptops? Want ze zijn allemaal redeljik goedkoop in verhouding met andere laptops met dezelfde specs. Is het een beetje kwaliteit, of is het meer de "kwantiteit"?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Computerland is alle Jewel notebooks aan het dumpen.
Ik weet dat er mensen hier niet echt te spreken zijn over Jewel, maar er zit nu een andere general manager, die het echt heel netjes doet. Prijzen zijn echt belachelijk laag nu, voor die apparaten.
Misschien eens de moeite waard om een kijkje te nemen, als je bij een vestiging in de buurt woont?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:27

Thandor

SilverStreak

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?
Vragen over systemen dienen specifiek te zijn, niet algemeen. Dus een lijstje met hardware onderdelen neertikken met de vraag of dit goed is zal direct worden verwijderd
Dit geldt min of meer ook voor notebooks. Ik zie nergens dat je zelf een notebook hebt uitgezocht. Je geeft een budget aan en er zijn vast wel wat notebooks te vinden in die prijsklasse. Vervolgens zet je de notebooks naast elkaar en vergelijk je deze.

O.a. de specificaties afwegen en de beste uitkiezen. Persoonlijke voorkeuren zoals schermgrootte zijn logischerwijs persoonlijk. Op dergelijke vragen kunnen wij namelijk geen antwoord geven ;)

Dit topic gaat dus op slot.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.