Ik weet dat er voorstanders zijn van het KLM codec pack maar ook tegenstanders.
Een ander type codecpack gebruiken kan altijd nog, het doel is nu om het met het KLM codecpack werkende te krijgen.
"Wat is het Probleem?"
Ik heb het K-lite Mega codec pack 1.53 geinstalleerd en ontdek dat wanneer ik een MPG (Mpeg) file afspeel in Winamp ik niet vooruit of achteruit kan spoelen. Doe ik dit wel dan springt de film weer terug naar 00:00.
Op mijn laptop staat nog een oudere versie, de 1.34 en daar werkt het wel gewoon.
Uiteraard wil ik de nieuwere versie gewoon werkende krijgen en liever niet 1.34 gebruiken want het changelog is huge.
Ik heb meerdere MPG settings in het installatiescherm van 1.53 ingesteld maar geen resultaat.
Heeft er iemand ervaring met K-lite codec packs en/of kan iemand met een recente versie wel spoelen in MPG files?
EDIT:
Tot nu toe heb ik ontdekt dat tot versie 1.49 het allemaal goed werkt (het spoelen dan) en vanaf 1.50 niet meer.
Men heeft iets opgeklooid maar ik weet niet wat...
Een ander type codecpack gebruiken kan altijd nog, het doel is nu om het met het KLM codecpack werkende te krijgen.
"Wat is het Probleem?"
Ik heb het K-lite Mega codec pack 1.53 geinstalleerd en ontdek dat wanneer ik een MPG (Mpeg) file afspeel in Winamp ik niet vooruit of achteruit kan spoelen. Doe ik dit wel dan springt de film weer terug naar 00:00.
Op mijn laptop staat nog een oudere versie, de 1.34 en daar werkt het wel gewoon.
Uiteraard wil ik de nieuwere versie gewoon werkende krijgen en liever niet 1.34 gebruiken want het changelog is huge.
Ik heb meerdere MPG settings in het installatiescherm van 1.53 ingesteld maar geen resultaat.
Heeft er iemand ervaring met K-lite codec packs en/of kan iemand met een recente versie wel spoelen in MPG files?
EDIT:
Tot nu toe heb ik ontdekt dat tot versie 1.49 het allemaal goed werkt (het spoelen dan) en vanaf 1.50 niet meer.
Men heeft iets opgeklooid maar ik weet niet wat...
[ Voor 10% gewijzigd door Tijgert op 22-07-2006 21:44 ]
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.