Ik wil eigenlijk iets gaan overclocken, maar heb geen idee welke temperatuur nu eigenlijk wordt getoond in Speedfan. Heb namelijk hier gelezen dat de temperatuur afhankelijk van je processor wordt gemeten in de core zelf, of boven op de package. De processor is een Intel P 4 630 (op 3.0 Ghz dit moment) met als 'code name' Prescott. De 'package' is LGA 775, maar zover ik weet heeft dat er weinig/niets mee te maken.
Weet iemand of de temperatuur van 62 stressed (met prima 95) de core is (dus zeg maar de warmste van de twee mogelijkheden) of de socket zelf? Dan kan ik rustig verder frotten
Edit: heb de hele dag zitten zoeken naar die info, heb ik er gewoon overheen gelezen
Het is een interne meetdiode, dus de temperatuur is normaal. Topic verwijderen aub!
Weet iemand of de temperatuur van 62 stressed (met prima 95) de core is (dus zeg maar de warmste van de twee mogelijkheden) of de socket zelf? Dan kan ik rustig verder frotten
Edit: heb de hele dag zitten zoeken naar die info, heb ik er gewoon overheen gelezen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2006 19:20 . Reden: Verwijderen aub ]