Toon posts:

Creative Geforce 2... welke drivers?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

IK heb gister een geforce 2 GTS gehaald en ik wil graag weten wat de optimale drivers voor deze plank zijn =)
Ik heb atm de 5.17 drivers met en die werken redelijk goed maar nog niet optimaal denk ik..
Ik heb met q3 op 1024 op 16 bit en alles het laagst 70 a 80 fps =( (met pstrip aan)
Ik hoop dat iemand me kan veder helpen.

Greetz DjaSh

Verwijderd

Wat heb je voor een merk GeforceII GTS? heb je een ASUS? gebruik dan de drivers van nvidia zoals je die op hun website vind. Heb je eentje van creative gebruik dan de creative drivers, voor de anderen weet ik het niet precies.
Verder is het belangrijk dat je in je bios je AGP aperture size insteld op de helft van het aantal RAM in je PC voor optimaal resultaat (ik heb bijv. 256MB ram dus neem 128MB aperture size) Ook is het erg belangrijk dat je de laatste drivers van je chipset/mobo download, zoals bij eigenaars van VIA chipsets de laatste VIA 4 in 1 drivers. (www.via.com.tw)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-08 07:06
Wat voor kaart zou die nou hebben??
Volgens mij :) staat er in de topic Creative...foutje??..

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik heb aperture size op 256 mb staan. ik heb 192 mb ram. als ik hem op 128 mb zet merk ik geen verschil. ik weet ook niet precies wat het inhoudt. ik dacht hoeveel mb je AGP kaart van je geheugen max afsnoept.

Verwijderd

yep. en als je dan quaked als hij 192mb gaat snoepen en de processor wil ook wat doen (alhoewel vid. kaarten al errug veel doen zijn procs er ook nog) dan moet de vid. kaart weer geheugen vrijgeven en de proc. weer een omweg maken, dus bij 192MB op 64 zetten.

Verwijderd

nee op de helft van je mem zetten

en 5.22 drivers gebruiken

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Die Creative drivers zijn gaar en lopen altijd achter. Neem de de Detonator 2 van de nvidia site.

Ik kan er nu alle spellen mee nu spelen terwijl dat eerst niet kon (of het ging superlangzaam)

Verwijderd

En ik had nog gehoord dat de NIEUWE creative drivers van de site echt het best zijn, maar noordpark heeft zelf een creative en ik een asus dus hij weet het wel :)

Maaruh SuB, ze zeggen altijd (Tweak3D dan :) ) op een kwart OF de helft van je MEM, meestal is de helft van 192MB (96MB) niet eens als instelling te kiezen, maar als dat kan, doe het dan gewoon!
Pagina: 1