dvd audio stretchen/shrinken

Pagina: 1
Acties:

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 14:39
hey,

heb hier nog een dvd liggen van Human Traffic, het probleem is dat de audio wel gesynced is in het begin, maar op het einde van de film toch zo een 0.5-0.8sec achterblijft, nu is mijn vraag of er geen progs zijn waarmee ik de audio 0.5-0.8sec kan stretchen zodat die op het einde van de film ook nog gesynced is,

ik heb al even rondgekeken op het forum maar nog geen oplossingen gevonden, vandaar zou ik het van harte apprecieren moest iemand mij hier kunnen helpen, want kijken naar een film die niet gesynced is is het kijken niet waard

heb al geprobeerd met muxman/ifoedit maar die kunnen blijkbaar alleen offsets invoegen, en niet stretchen

alvast bednakt!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Is er niet een punt in de film waar een fractie mist? Dat hij vanaf dat punt ineens out-of-sync is zeg maar. Of gaat hij wel heel geleidelijk uit sync? Skip steeds eens 10 minuten vooruit en zoek waar het misgaat. Als dat zo is zou je hem in 2 stukken kunnen knippen en op dat punt een offset kunnen invoeren.

• TwistedAnimator
het is geleidelijk, had het zelf eerst niet gemerkt tot het te erg werd (in het midden van de film zit hij aan ong. 0.4sec, op het einde aan 0.8sec), heb al op verscheidene spelers geprobeerd (standalone/pc) en overal hetzelfde, dus het ligt al zeker aan de dvd zelf

op internet staat het ook dat er met de R2 van de film sync probs zijn, hoogstwss slechte ntsc/pal conversie

[ Voor 18% gewijzigd door TwistedAnimator op 22-07-2006 18:40 ]

• TwistedAnimator
omg, kheb hier nu al 3 verschillende exemplaren gehad, en bij ALLE 3 loopt het geluid zo 1sec achter... ik vraag mij af als ze weten dat er zoveel probs zijn bij de R2 van die film, konden ze het dan niet eens opnieuw doen? nu is het gewoon een zoektocht om toch nog een deftig gesynced exemplaar te vinden.. omdat zo 1 stomme kloot de ntsc naar pal conversie verkloot heeft zit ik nu zonder deftig exemplaar >_<

weet iemand wie de R2 discs van de film geproduceerd heeft? dan kan ik al een klachtmail sturen

nu laten ze de mensen betalen voor een film die op geen kl*ten trekt, dat is toch niet legaal zeker?

[ Voor 17% gewijzigd door TwistedAnimator op 23-07-2006 14:57 ]