Toon posts:

PDF document open met VB

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik probeer te bereiken is een PDF document te open met Visueel Basic.
Op zich is voor het openen van het document wel wat info te vinden, maar ik wil het PDF document open op de plaats waar een bepaalde tekst staat bv "an01".
Nu is er wel een document PDF Open Parameters te vinden op het web, echter ik kom er hier toch niet mee uit.
Is er iemand in het bezit van een stukje werkende code wat hierin faciliteerd en bereidt mij dat op te sturen bij voorbaat hartelijk dank.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:03:
Wat ik probeer te bereiken is een PDF document te open met Visueel Basic.
Op zich is voor het openen van het document wel wat info te vinden, maar ik wil het PDF document open op de plaats waar een bepaalde tekst staat bv "an01".
Nu is er wel een document PDF Open Parameters te vinden op het web, echter ik kom er hier toch niet mee uit.
En wat heb je dan zelf al geprobeerd? En wat lukte er dan niet mee?
Is er iemand in het bezit van een stukje werkende code wat hierin faciliteerd en bereidt mij dat op te sturen bij voorbaat hartelijk dank.
Code kloppen doen we zelf. Kant en klare code vragen zien we als een scriptrequest en zien we dan ook liever niet. Zie ook Programming Beleid - De Quickstart

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Creepy "Bij De Handje" als je het berichtje heb gelezen staat daarin dat ik al via het web op zoek ben geweest.
Voor jouw specifieke informatie -Google Zoekactie "AVdoc" -"AVDocOpenFromFileWithParamString "  etc. Forums PLANET PDF / PDFzone etc.
Ik zit niet bij deze site om door de eerste de beste "Goochem" niet ter zake doende antwoorden te krijgen, als je het zelf ook niet weet blijf dan van deze Topic weg.
Een structureele oplossing helpt niet alleen mij maar mogelijk ook anderen.

Een tip Creepy "Choogem" ga eens naar andere forums waar men wel zinvolle antwoorden geeft en zie daar, men geeft stukjes code die een ander op weg helpen. Vreemd is dat niet want je moet per slot van rekening wel weten wat je moet KLOPPEN.

Voorts hoop ik dat jou antwoorden niet maat gevend zijn voor dit FORUM zou terleurstellend zijn.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tsja, als je meteen moet vervallen tot schelden en zelf bijdehand doen, dan houdt het wat mij betreft hier op met dit topic. Je geeft simpelweg bar weinig informatie over wat je al geprobeerd hebt, dus we kunnen je niet eens helpen. Bovendien geef je niet eens aan met welke taal je werkt; Visual Basic is er in vele smaken (VB6, VBS, VBA, VB.NET). Hoe moeten wij je helpen als we niet eens weten waar je mee bezig bent? :?

Ik stel voor dat je de link van Creepy eens goed gaat doorlezen, evenals Algemene gedragsregels (Netiquette). Daarna kun je, mocht je daar interesse in hebben, een nieuw topic openen dat wel aan onze richtlijnen voldoet. In dat geval verwacht ik dan wel normaal taalgebruik. :X

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.