Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-11 22:10

Emiel1984

Made in NL

Topicstarter
Ik heb een brief binnengekregen met de vraag of ik mee wil doen aan een Netwerkonderzoek van gsm.nl

Mijn vraag is wat jullie ervaring is met dit bedrijf. Ik heb geen zin om in radar te verschijnen :P .

Ik heb ik de geschiedenis wat eerdere posts gezien over hun onderzoeken met gratis bellen. Echter zijn deze neit echt up-to-date vandaar mijn post.

Ik kan geen kleine regeltjes vinden en de enige kosten zijn de administratiekosten van 13 euro. En 2x een kleine enquette die ik in dit jaar dan in zou moeten gaan vullen.

[ Voor 8% gewijzigd door Emiel1984 op 22-07-2006 17:53 ]

[LTS][MTS][HTS]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:02

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Kijk eens in de shopsurvey van de frontpage of anders TelecomVergelijker.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

:P die brief + contract heb ik hier ook liggen, zit nog ernstig te twijfelen.

[Signature]

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-11 22:10

Emiel1984

Made in NL

Topicstarter
woest85 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:30:
:P die brief + contract heb ik hier ook liggen, zit nog ernstig te twijfelen.
Al besloten ?? :/ Ik bel eigenlijk niet echt veel (prepaid zelf al jaren). Het aantal reacties valt me erg mee. Dacht dat er meer mensen wel van gehoort zouden hebben ....

Ik doe het maar niet de shopsurvey laat zien dat het contact erg moeilijk is met het bedrijf en voor een onderzoek lijkt me dat nogal lastig als ik ineens in het verkeerde vak wordt gezet en me weseloos ga betalen aan een abbo die gratis zou moeten zijn .. Heb nooit echt geluk gehad met dit soort dingen :9 ...

Wat ik de geschiedenis heb gelezen is echter wel positief. Dus tjah mijn mening is nu maar bij twijfeling en met mijn bellen(aantal minuten) niet doen ...

[LTS][MTS][HTS]