Linksys wireless: cannot start

Pagina: 1
Acties:

• Ivorijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-04 12:22
hoi,
een tijdje geleden heb ik de oude laptop van mijn vader gekregen en daar zat een sitecom wireless kaartje in. Met dit kaartje valt om de halve minuut de verbinding weg. Vandaag een nieuw wireless kaartje gekocht. Dit is de linksys WPC54G pc-card. Deze gekocht omdat ik ook een linksys router heb staan.

Nieuwste drivers voor de pc-card van internet gehaald en geinstalleerd. Op het moment dat ik het kaartje erin stop krijg ik de melding: device cannot start (error 10).

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen??

Canon R6/5D3/16-35/24-70/70-200/85/100/135/100-500

Verwijderd

100% zeker dat je de goede drivers hebt? Een device kan vaak niet starten omdat windows de verkeerde drivers gebruikt, wat gebeurt er als je de drivers van de bijgeleverde cd trekt?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2006 19:56 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-04 07:32

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Heb je vervolgens ook op de meerdere/links knopjes geklikt bij die melding, want meestel staat daar wat meer info.
Mijn idee : je heb een oude laptop welke niet met de PCMCIA kaart om kan gaan die je nu hebt.
Je zal ongetwijfeld een PCMCIA van het type CardBus (32-bit) hebben (te herkennen aan het godkleurige randje met bobbeltjes). Je zult waarschijnlijk een PCMCIA Type II (16-bit) moeten hebben (te herkennen aan het ontbreken van de goudekleurige rand met bobbeltjes).

Tijd voor een nieuwe sig..

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Alle wireless kaartjes zijn toch 32 bits koffie?

Dan kun had die sitecom ook niet moeten werken ;)
Mijn ervaring is dat je in een Compaq of een Toshiba laptop vanaf de P1 wel 32 bits kaartjes kunt stouwen (kon iig. in mijn armada p1 wel, in de toshiba en presario van vrienden ook)

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
Grappig....ik heb net (5 uur geleden) hetzelfde kaartje gekocht. Eerst CD er in, geinstalleerd, uit zetten, kaartje er in hangen, aan zetten, en internetten maar.

Probeer gewoon de meegeleverde drivers te gebruiken, zou moeten werken (doet ie bij mij ook)

Copy.com