Samsung 940BF TFT komt niet uit DPMS

Pagina: 1
Acties:

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07 05:49
Ik heb nu al enige tijd een Samsung 940BF TFT waarmee ik heel erg tevreden ben alleen 1 ding irriteert me mateloos.

Uiteraard heb ik in de display properties power-saving aanstaan waardoor na 10 minuten idle te zijn geweest het scherm uit gaat. (Dat doet ie vervolgens ook keurig).

Beweeg ik dan de muis of druk ik op een toets om uit de DPMS modus te komen dan blijft het scherm gewoon zwart. De enige manier om weer beeld te krijgen is het scherm uit te schakelen en weer in te schakelen.... ligt het aan mij of is dit normaal :?
Het scherm is overigens aangesloten middels de DVI uitgang van m'n videokaart :)

Ik heb het al een paar keer gevraagd in het grote 19" TFT topic maar niemand heeft gereageerd ..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• ScuL
Er is niemand die een verklaring heeft?

Ik zit maar te denken waar ik het in zou moeten zoeken..
De driver die ik gebruik heb ik gedownload van Samsung en heeft ook XP64 compatibiliteit

Wat zou het kunnen zijn, heeft de monitor een ander soort DMPS of begrijpt hij het signaal van mijn videokaart niet? Of toch de driver? (zonder driver heb ik hetzelfde.. dat het aan XP64 ligt lijkt me sterk).
Wellicht kunnen andere mensen die ook een 940BF hebben even reageren en vertellen of hun scherm wel gewoon uit de Energy Savings mode komt?

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik zal morgen eens kijken of ik dat ook heb, nu even geen tijd.

Maar mag ik vragen waarom je je scherm in stand-by laat gaan? Als je weet dat je langer dan 10-15 minuten van je pc gaat kan je toch gelijk je scherm uitzetten?

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• ScuL
't is irritant om telkens je scherm aan en uit te zetten :+

Ik werk nu al meer dan 15 jaar met energy savers die automatisch het scherm uitzetten en ook weer aanzetten zodra ik de muis beweeg dus het is erg lastig om dan die habit af te komen :D

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik heb de 940BF in stand-by laten gaan, na ongeveer 10 minuten in stand-by te laten staan kon ik gewoon met mijn muis het scherm terug beeld laten weergeven. Geen probleem hier.

Ik gebruik geen Windows maar OS X Tiger.

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• ScuL
Ook via de DVI-aansluiting? Het zou wel handig zijn als iemand met Windows XP ook even zijn resultaten kon delen :)

Pagina: 1