[XP] Half scherm door Forceware

Pagina: 1
Acties:

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, maar dit lijkt me toch het beste subforum ervoor, aangezien VB meer richting de hardware gaat, of enkel naar de drivers kijkt.

Ik heb dus een beetje zitten rommelen in ForceWare, en hé! Je kunt ook HDTV+CRT instellen. Ik deed dat, maar kreeg dus alleen de rechterhelft van m'n scherm te zien. Ik denk "Ach, na 30 seconden is dat weer terug." Niet dus. Het enige wat ik in feite kan is de taskmanager openen, en via dat explorer.exe starten, zodat ik kan internetten en verkennen. De rest lukt allemaal wel (systeemherstel, herinstallatie ForceWare), alleen start dat dus op de linkerhelft van m'n scherm, die ik niet kan zien. Ook bij de systemtray kan ik niet, dus het even in ForceWare terugzetten gaat niet zomaar. Wat ook niet lukt is via 'eigenschappen' op het bureaublad de resolutie kleiner zetten, zodat ik overal bij kan, want dat start wederom op het linkerscherm. Alt+Tab focused alleen, dus ik zie nog steeds niets.

Ik heb ook een reboot (uiteraard) al geprobeerd, en ook via de Windows-CD restoren gaat niet want: Ik heb niet zo'n floppy :?

Edit: Via de rechtermuisknop het Nvidia control panel openen gaat dus ook niet.

Echt veel informatie over dit (stomme) geklooi van mij kan ik niet echt vinden, dus daarmee kom ik niet verder. Iemand een handig ideetje ofzo? (Denk aan een guide om met het toetsenbord alleen te systemrestoren, of om windows te verplaatsen met je keyboard (een 'blinde'-guide dus..))

[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 22-07-2006 16:45 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Veilige mode al geprobeerd?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• TheZeroorez
  • Niet online
Oehh.. dat ik daar niet aan gedacht heb 8)7

Ga het even checken.

That did the trick. _O_

Tja, ik ben dus echt zo'n type dat iets door wat geklooi verkeerd doet, dan een uur gaat zitten vogelen/zoeken/proberen, en altij het simpelste (bijna wel toch?) vergeet |:(

Maarja, ik denk dus te moeilijk, áltijd hetzelfde liedje hier.. (niet alleen met PC's, met alles, de hele dag door..)

[ Voor 72% gewijzigd door TheZeroorez op 22-07-2006 16:52 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Veel plezier ermee! :Y)

En niet meer stuk maken. :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• TheZeroorez
  • Niet online
Niets stuk, gewoon lomp gedoe van mij. (Ik ctrl+alt+delete, uitvoeren, C:\WINDOWS\System32\restore\rstrui.exe enzo..)

:Y) Inderdaad, zo simpel als mogelijk :+

Ik wil trouwens graag een titelfix naar '[XP] Half scherm door gekloot' als dat kan :/

[ Voor 23% gewijzigd door TheZeroorez op 22-07-2006 17:05 ]