Overclock Pics

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008

• ZalmanLuci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-02-2025
Hallo allemaal,

Zet hier je pics van je overgeclockte CPU maak een screenshot met het progamma CPU-Z en laat ook je memory zien!

Ik heb zelf een Venice AMD Athlon 3000+ hier de pics

http://img136.imageshack.us/my.php?image=cpuoverclockio7.jpg

Als jullie nog commentaar hebben kom maar op! 8)

_________________________________________________________________________________
Ok, Lets Overclock Soldiers!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02 15:57
Zijn hier niet al topics voor ? :?

[ Voor 3% gewijzigd door geez op 22-07-2006 16:23 ]

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-01 07:38
Stelt weinig voor zo'n overclock. Tenzij het prime-stable is voor een x aantal uur. Ik kan mij X2 4400 ook op 2.7 ghz zetten en dan CPU-Z starten. Maar 100% stabiel is die niet.

En er zijn idd al topics voor.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Zo die-hard vind ik het niet, het is maar een simpele overklok :)
Deze forumgroep (DOC dus) is bedoeld om dingen zoals stikstof/dry-ice-koeling te bespreken om zo echt extreme overclocks te halen.

Maargoed, zo'n fanatieke overklokker ben ik iig niet, maar als je het wil weten:
AMD Athlon64 3000+ Newcastle (s754) draait hier op 2200MHz, een klein beetje erbij dus :)
Met meer zin kan ik makkelijk verder, met betere koeling nóg verder, maar dat hoeft allemaal niet hier ;)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• ZalmanLuci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-02-2025
DarthPlastic schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:29:
Zo die-hard vind ik het niet, het is maar een simpele overklok :)
Deze forumgroep (DOC dus) is bedoeld om dingen zoals stikstof/dry-ice-koeling te bespreken om zo echt extreme overclocks te halen.

Maargoed, zo'n fanatieke overklokker ben ik iig niet, maar als je het wil weten:
AMD Athlon64 3000+ Newcastle (s754) draait hier op 2200MHz, een klein beetje erbij dus :)
Met meer zin kan ik makkelijk verder, met betere koeling nóg verder, maar dat hoeft allemaal niet hier ;)
Mijn staat standaard op 1.8 dus het is nog een aardige overclock maar srry dat ik hem verkeerd heb geplaatst ik hoop dat een moderator hem ff delete

Verwijderd

Pfftt, er zijn genoeg topics in 'Tweaking & Cooling Algemeen'. En buiten dat om, dit is nou niet echt een spectaculaire overclock. Mijn oude 3000+ deed 2754Mhz op 1.55v en mijn huidige 3700+ doet 3Ghz op 1.5v en zelfs dat is nog niet echt extreem in mijn ogen.

- HyPz

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Met alle mensen hierboven... Is een opsomtopic met weinig meerwaarde en is -sorrie dat ik het moet zeggen- nou niet echt een spectaculaire overclock...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.