HP belachelijk bezig met cartridges

Pagina: 1
Acties:

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-08 16:33
Gister voor 't eerst een zwart-wit cartridge gekocht voor m'n HP 930. Sta voor de kassa, krijg ik te horen dat ik daar 100 piek voor kan dokken :'(! Da's toch niet normaal meer?

Iig, ik ben niet van plan nog 's zoveel te betalen aan HP. In de winkel waren wel hervulde cartridges, maar daar stond niet expliciet op dat ze voor de 930 waren. Weet iemand of er refill's zijn voor de 930? tnx.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Die ellende met HP is bekend. Enige tijd geleden hebben ze met zo'n stunt nog de consumentengids gehaald: Ze kregen het voor elkaar de prijs te verhogen terwijl de inhoud per cartridge daalde!! Omgerekend was het een prijsverhoging van 75% of zoiets.

Jammer dat hun printers zelf zo goed zijn, want de drivers en prijzen zijn klote. Ik zou bijna op Epson ofzo overstappen.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
is best wel blij met zijn CANON bjc6000 met separate inktanks, en goedkope printkoppen, mocht je ze ooit nodig hebbe :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Er zijn HP930 refill's. Het is gewoon de HP700/800/900 serie. alleen omdat de hp 900 serie nog "zo nieuw" is staat het meestal nog niet op de verpakking, ga naar een beurs, daar verkopen ze meestal refill's, originele gerecycelde HP cartridges voor ongeveer 40/45 gulden