Toon posts:

Windows Media Player 11 (beta) verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 2.015 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik heb dus windows media player 11 beta maar wil het van me pc afgooien omdat hij de helft niet ondersteunt en steeds vastloopt.
Maar nu is het probleem hoe krijg ik het er af ?? via software gaat het niet en via windowns onderdelen toevoegen of verwijderen kan ik het wel aanklikken en als ik dan wmp 10 er op wil zetten zegt hij dat er al een betere versie is geinstalleerd :(
nu is mijn vraag hoe gooi ik het van me pc af zodat ik wmp 10 er weer kan op zetten. Heb ook wat zitten google maar daar word ik ook niet wijzer van en vaak als ik de link aanklik gaat het vaak over een ander onderwerp of moet ik zoeken totdat ik een ons weeg op die vage sites.
Alvast bedankt.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2006 15:39 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• Makavelibrox2
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03 18:11
Heb je Updates Weergeven aangevinkt?

Verwijderd

Topicstarter
ja en als ik dan klik op verwijderen dan start ie het wmp 9 uninstal scherm op en zegt dat ik al een recentere versie heb van wmp maar er staat toch echt wmp 11 :S of moet ik ook al die hotfixxes enzo appart verwijderen ? lijkt mij van niet

Verwijderd

bij de installatie is een herstelpunt aangemaakt, kan je die niet terugzetten?

Verwijderd

Topicstarter
nee, dit komt omdat ik een dell pc heb (optiplex) en je kan alleen windows instaleren met die cd die ik er bij heb gehad en die werk veel anders dan een normale windows xp. die hele pc is beetje raar ik kan ook niet de nieuwste nvidia driver gebruiken dan heb ik een fps van 10 ofzo in spellen maar als ik de nvidia driver insteleer die op de driver cd staat doet alles het gewoon normaal :S en zo werkt het met alle driver van deze pc. maja daar gaat het niet om ik kan nog steeds geen wmp10 instaleren ook niet als ik alles wat ik kan vinden van wmp11 weg gooi.

Verwijderd

Een eerdere versie van de speler herstellen
Windows Media Player maakt deel uit van het besturingssysteem Windows en kan niet volledig worden verwijderd. Het is in Windows XP echter wel mogelijk om een versie van de speler te herstellen die eerder op uw computer was geïnstalleerd.

Voor het uitvoeren van de volgende procedure, moet u zijn aangemeld als administrator of als lid van de groep Administrators.
1. 1. Koppel alle draagbare muziek- of videoapparaten los die mogelijk op de computer zijn aangesloten.
Meer informatie vindt u in Problemen met apparaten na verwijdering van Windows Media Player.
2. 2. Klik in de categorieweergave van het Configuratiescherm op Software en klik op Een programma verwijderen.
3. 3. Schakel het selectievakje Updates weergeven boven aan de lijst in.
4. 4. Klik in de sectie Windows XP - Software Updates op Windows Media Player 11 en klik op Wijzigen/verwijderen.
5. 5. Er verschijnen twee dialoogvensters waarin u om een bevestiging wordt gevraagd. Klik in beide vensters op OK.
6. 6. Als het herstelproces voltooid is (wat enkele minuten kan duren), klikt u op Opnieuw opstarten.
7. 7. Klik in de categorieweergave van het Configuratiescherm op Software en klik op Een programma verwijderen.
8. 8. Schakel het selectievakje Updates weergeven boven aan de lijst in.
9. 9. Klik in de sectie Windows XP - Software Updates op Windows Media Player 11 Runtime en klik vervolgens op Wijzigen/verwijderen.
Als u Windows Media Player 11 in een andere taal dan Amerikaans-Engels hebt geïnstalleerd, is het mogelijk dat de instructies in de dialoogvensters die in de stappen 9, 10 en 11 zijn genoemd, in het Engels verschijnen.
10. 10. Klik in het eerste venster waarin u om een bevestiging wordt gevraagd op OK.
11. 11. Schakel in het tweede dialoogvenster het selectievakje Wilt u doorgaan met herstellen? in en klik op OK.
12. 12. Als het herstelproces voltooid is (wat enkele minuten kan duren), klikt u op Opnieuw opstarten.
13. 13. Klik in de categorieweergave van het Configuratiescherm op Software en klik op Een programma verwijderen.
14. 14. Klik op Microsoft User-Mode Driver Frameworks Feature Pack 1.0 en klik op Verwijderen.
15. 15. Volg de instructies van de Wizard Verwijderen van Software Update.
Klik in het dialoogvenster Wudf01000 op Ja om door te gaan. Als het softwareverwijderingsproces voltooid is (wat enkele minuten kan duren), klikt u op Voltooien.

opmerking Als u Windows Media Player 11 en Windows Media Format 11 Runtime verwijdert, en vervolgens het foutbericht C00D271D wordt weergegeven ('Er is een probleem opgetreden in het DRM-onderdeel. Neem contact op met de productondersteuning van Microsoft'), kunt u het probleem mogelijk oplossen door Windows Media Format 9.5 Runtime te installeren. Meer informatie over het installeren van Runtime vindt u in artikel 891122 ('Update for Windows Media Digital Rights Management-enabled players') van Microsoft Knowledge Base.

Verwijderd

Zucht iemand al een zinnig antwoord, bovenstaande heb ik ook nog wel kunne vinden het werkt alleen niet!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Wat werkt er dan niet aan? :? Wij kunnen geen zinnig antwoord geven als jij geen zinnige informatie geeft. ;) Probeer het gerust eens opnieuw in een topic waar je wel voldoende informatie geeft. Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden voor meer informatie. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.