Ik heb, mede dankzij het advies van een aantal van jullie, een Iiyama Vision Master Pro 410 gekocht. Bevalt goed, maar... er is me opgevallen dat je op bv een zwarte achtergrond er veel 'doorschijn' noem ik het maar even hebt van lichte iconen of tekst. Een goed voorbeeld is bijvoorbeeld als ik naar dos ga en dir/b (/b zodat niet het hele scherm met tekst gevuld wordt) doe. Aan de rechterkant van het scherm zie je in het zwart allemaal lichte strepen ter hoogte van de regels. Ik heb het contrast en de helderheid al een eindje teruggeschroefd, maar dat moet je wel heel ver doen wil het weg zijn. Valt ook op bv. als je een donkere internetpagina hebt met een lichte scrollbalk aan de zijkant, zie je links naast die balk een hele lichte gloed.
Is dit normaal?
Verder trekt het beeld links en rechts bovenin wat naar boven, krijg het niet weggeregeld. Speakertjes ook al weggehaald (kleine FPS1000s), is ie trouwens best wel gevoelig voor
Iemand een (of meerdere) idee(en)?
Verder bevalt ie prima
Is dit normaal?
Verder trekt het beeld links en rechts bovenin wat naar boven, krijg het niet weggeregeld. Speakertjes ook al weggehaald (kleine FPS1000s), is ie trouwens best wel gevoelig voor
Iemand een (of meerdere) idee(en)?
Verder bevalt ie prima