Toon posts:

CRT of TFT gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al een aantal topics gelezen (ook een hoofdtopic) over "wat de ultieme flatscreen" is.. Daar ben ik dus NIET naar op zoek :)

Waar ik naar opzoek ben, is een 17 of 19" CRT monitor die PERFECT is voor gaming..
Het is gewoon waar dat CRT beter is voor gaming, alleen ik kan niet de beste monitor kiezen, misschien hebben jullie ervaring?
Ik speel ongeveer 2/4 uur per dag battlefield2, en dat spel heeft veel verschillende type maps.

Wat ik dus gewoon wil is de allerbeste CRT monitor, de maximale prijs is €450 inc. btw
(ja ik heb er wat voor over :P )

Ik hoor het wel,

Grtz.Sjaak112 :)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als je voor €450,- écht een CRT wilt, zou ik eens naar Sun monitoren bijvoorbeeld kijken. Dat zijn vaak behoorlijk grote monitoren, met mooie resoluties, en hoge HZ'en :)

Weet dat je geen TFT wil, maar toch kan ik het niet laten.. CRT is meer voor de gamer die wél een snelle monitor wil, maar geen hoog budget had, zoals ik dus :)

[ Voor 34% gewijzigd door TheZeroorez op 22-07-2006 14:23 ]

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
nieuwe crt's worden stom genoeg amper meer gemaakt, maar ik heb 3 jaar geleden 2 keer een eizo F931 tweedehands kunnen kopen, en daar ben ik eeeeeerg tevreden mee :)

ps: ooit komt er een nieuwe techniek uit aankomende 12 maanden, die tft net zo mooi gaat maken als crt. ben ff de naam kwijt :) (dus misschien is wachten ook een optie?)

http://specs.tweak.to/12504

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 14:13:
Hallo,

Ik heb al een aantal topics gelezen (ook een hoofdtopic) over "wat de ultieme flatscreen" is.. Daar ben ik dus NIET naar op zoek :)

Waar ik naar opzoek ben, is een 17 of 19" CRT monitor die PERFECT is voor gaming..
Het is gewoon waar dat CRT beter is voor gaming, alleen ik kan niet de beste monitor kiezen, misschien hebben jullie ervaring?
Ik speel ongeveer 2/4 uur per dag battlefield2, en dat spel heeft veel verschillende type maps.

Wat ik dus gewoon wil is de allerbeste CRT monitor, de maximale prijs is €450 inc. btw
(ja ik heb er wat voor over :P )

Ik hoor het wel,

Grtz.Sjaak112 :)
Je topictitel zegt "CRT of TFT gaming" en je wilt een CRT :?
autodidact schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 14:16:
nieuwe crt's worden stom genoeg amper meer gemaakt, maar ik heb 3 jaar geleden 2 keer een eizo F931 tweedehands kunnen kopen, en daar ben ik eeeeeerg tevreden mee :)

ps: ooit komt er een nieuwe techniek uit aankomende 12 maanden, die tft net zo mooi gaat maken als crt. ben ff de naam kwijt :) (dus misschien is wachten ook een optie?)
SED en OLED :)

[ Voor 25% gewijzigd door Phyxion op 22-07-2006 14:17 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:24
SED is niet LCD technologie, SED is CRT technologie.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
Dat duurd nog heel lang voor dat uit is :|

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 10:18
Neem een kijkje op marktplaats, ebay of de tweakers.net V&A. Daar vind je nog genoeg top CRT monitors voor een klein prijsje. Goede monitoren zijn die van Eizo en Sony. Iiyama heb ik ook gehad, en dat was ook best goed.

Op dit moment heb ik een Eizo FlexScan T965, een super high-end 21" CRT. Prijs: 30 euro. Of je ook voor dit bedrag zo'n mooie monitor kan vinden betwijfel ik, maar voor rond de 100 a 150 heb je al snel een goede CRT.
Nieuw kun je ze bijna nergens meer kopen, dus waarschijnlijk zul je toch echt de 2ehands markt op.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 14:24:
Dat duurd nog heel lang voor dat uit is :|
Dat duurt zeker nog lang ja. Gewoon een fijne CRT kopen en je bent lekker goedkoop klaar. Persoonlijk zou ik zelf nooit meer een CRT kopen omdat TFT me al jaren, ook voor gaming, prima bevalt. Maar da's een persoonlijke keuze die iedereen lekker voor zichzelf moet maken :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
http://www.alternate.nl/h...el1=Monitoren&Level2=CRT&

Zoals jullie zien zijn er bij Alternate nog heel wat CRT'tjes
Maar hoe weet ik nou wat de beste is voor gaming? :?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 14:29:
Maar hoe weet ik nou wat de beste is voor gaming? :?
Volgens mij worden er nog maar door een paar fabrieken beeldbuizen gemaakt dus als je gewoon een A-merk CRT koopt dan zit je goed. De beeldbuizen zullen vrijwel hetzelfde zijn of elkaar niet veel ontlopen. Contrast, kleur en scherpte zijn wmb de belangrijkste criteria.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Kan je Samsungs laatste serie CRT's beschouwen als een A-merk, of kan ik beter een anders merk nemen?

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:25
Ik heb hier een Samsung CRT staan, en deze bevalt mij uitstekend. Of je daarbij Samsung wel of niet als A merk kunt beschouwen, vind ik minder boeiend.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:29

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb al een aantal topics gelezen (ook een hoofdtopic)
Als je daadwerkelijk die topics gelezen hebt zou je gemerkt hebben dat ze niet in Overige Hardware stonden. Waarom dump je deze topic dan wel hier?

Los daarvan, we verwachten voor je een topic opent dat je zelf op zoek gaat. Je geeft geen links naar wat je gelezen hebt en geeft niet de indruk recente reviews gezien te hebben. Begin daar eens mee.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.