Toon posts:

Hitman Pro/Winsockfix helpen VPN-verbinding naar de klote?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb gisteren een PC voor iemand van Spyware ontdaan met het programma Hitman Pro.
Eigenlijk wou diegene een verse Windows geinstalleerd hebben, maar dat durfte ik niet aan, aangezien er een belangerijke VPN-verbinding op geinstalleerd staat waarmee diegene thuis kan werken en ik daar liever niet aanzit.

Dus toch maar Hitman Pro gebruikt. Echter na uren scannen en spy/adware weghalen was de Internet-verbinding weg, de pc kreeg geen contact meer met de modem. Na een ipconfig enz. maar besloten winsockfix te gebruiken.

Nu deed internet het weer, maar wanneer ik de VPN-verbinding wil starten, krijg ik de melding : "Warning 201 : the necessary VPN Sub-system is not avaible. You can not connect to the remote VPN Server"

Na enig gegoogle kwam ik overal uit bij 2 redenen van deze foutmelding : Firewall moest even uit, of de Service moest via Systeembeheer even handmatig aangezet worden. Beide geprobeerd, maar nog steeds geen oplossing.

Als ik naar Netwerkverbindingen ga, dan staat de internetverbinding aan, en de VPN-verbinding uit. Hier staat een handmatig ip-adres ingevoerd : 0.0.0.0

Weet iemand wat ik nu kan doen? weet het echt niet meer en m'n VPN-kennis is niet zo groot!
Bedankt alvast!

Verwijderd

Topicstarter
Ligt iedereen aan het strand ofzo? :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2006 12:12 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Welkom op GoT :w

Ten eerste is het niet gewenst binnen 24 uur te kicken. Binnen één uur zeker niet.
Ten tweede zie ik nergens terug dat je al op de support-pagina van Hitman Pro hebt gekeken.
Aldaar tref je de volgende tekst aan:
Na uitvoering
Als je computer besmet is geweest met spyware (of andere ongewenste programma's) dan kun je met deze problemen te maken krijgen:

• Niet alle spyware is verwijderd (er verschijnen nog steeds irritante berichten op het beeldscherm)
Internet werkt niet meer (u kunt geen internetpagina's meer openen)
• Bepaalde onderdelen op internetpagina's werken niet meer (zoals Java)

[...]

Internet werkt niet meer
Tijdens het verwijderen van spyware kan het Internet-protocol defect raken. Gebruik het programma Fix Internet Explorer om het protocol en belangrijke instellingen naar de standaard waarden te herstellen. Tevens zal Fix Internet Explorer lokale beperkingen (policies) verwijderen en belangrijke aan Internet gerelateerde DLL-bestanden opnieuw registreren. U kunt Fix Internet Explorer hier downloaden: iefix.exe.

Verder kan het voorkomen dat op bepaalde internetpagina's de Java-software niet meer werkt. Om Java te herstellen, download en installeer de nieuwste Java Runtime van Sun: Java Runtime Environment.

[ Voor 13% gewijzigd door Rone op 22-07-2006 12:45 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
Hallo 8)
Ten eerste is het niet gewenst binnen 24 uur te kicken. Binnen één uur zeker niet.
Beetje chillen gast ;)
Ten tweede zie ik nergens terug dat je al op de support-pagina van Hitman Pro hebt gekeken.
Aldaar tref je de volgende tekst aan:

[...]
Ok, na het installeren van dat bestand werkt alles opeens weer :) bedankt man!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2006 13:00 ]

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:22
Ik wordt wekelijks gevraagd of ik een oplossing weet voor een pc die niet meer opstart vanwege een missend bestand of waar bepaalde functionaliteit niet meer goed werkt. In al die gevallen blijkt de gebruiker HitManPrutso te hebben gebruikt.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 12:12:
Ligt iedereen aan het strand ofzo? :+
Nee, alleen de GoT helpdesk...

[ Voor 27% gewijzigd door StevenK op 22-07-2006 13:04 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Pardon? Neem even een kijkje in de Algemene gedragsregels (Netiquette)
Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:

• EXCEPTIONEEL HOOFDLETTERGEBRUIK.
• Topictitels in de geest van "HELP !!!!!!!!! [iets] DOET HET NIET !!!!!!!!!"
• Een probleem neerleggen in de verwachting dat je begrepen wordt en dat je wel eventjes (binnen 10 minuten) een (kant en klare) oplossing hebt.
• Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor.
• Te veel smilies gebruiken (of de 'verkeerde').
Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.
• Je probleem in meerdere sub-fora aan de orde brengen (crossposten / dubbelposten). Een thread is echt genoeg.
• Mensen erop wijzen dat er iets niet klopt aan de thread (searchvraag e.d.) Zie ook: deze mededeling.
• Reacties die niets bijdragen aan een thread en/of die niet bijster constructief zijn.
Verder:
Voordat je toevlucht zoekt op GoT:

• Lees eerst de handleiding / tutorial / De helpfunctie (veelal F1).
Bezoek eens de website / het forum van de leverancier.
• Neem eens een kijkje bij search-sites als Google, de GoT-search.
• Logisch nadenken en gewoon proberen.

Het is dus niet de bedoeling dat als je ergens eventjes niet uitkomt of je snel advies wilt, je een berichtje op het forum kwakt en een uurtje later de oplossing komt afhalen. Je wordt geacht zelf initiatief te nemen en als je er echt niet uitkomt pas de hulp van het forum in te roepen!
Daar houd je je aan. Simpel. Afgezien daarvan wens ik normaal aangesproken te worden.

[ Voor 25% gewijzigd door Rone op 22-07-2006 13:09 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-04 07:32

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

En nu allemaal weer liev!
@ daaaaan , volgende keer idd niet binnen 24 uur kicken aub.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1