Ik vind de Coolermaster Realpower 550 er wel cool uitzien, het meegeleverde total power consumption display vind ik er goed uitzien. Nu kom ik na wat googlen er helaas achter dat de voeding eigenlijk geen 550w levert (tomshardware) en op dit vermogen zelfs zichzelf uitschakeld (tomshwardware) en dat de aanbevolen voeding voor een x1900XT in Crossfire 650w is (club3d.com).
Weet iemand of die total power cosumption displays ook lost te kopen zijn? Heb al even gegoogle maar kon eigenlijk niks vinden en vrees het ergste...
Ik dacht btw aan een seasoic 600w voeding (positief gereviewed), dit is eigenlijk nog geen 650w maar is dit voldoende? (Core duo 2, 3x hd's, 2x brander, aantal fans in cm kast, toekomst 2x x1900xt)
Weet iemand of die total power cosumption displays ook lost te kopen zijn? Heb al even gegoogle maar kon eigenlijk niks vinden en vrees het ergste...
Ik dacht btw aan een seasoic 600w voeding (positief gereviewed), dit is eigenlijk nog geen 650w maar is dit voldoende? (Core duo 2, 3x hd's, 2x brander, aantal fans in cm kast, toekomst 2x x1900xt)
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.