Verschil Sony VAIO FE21B en FE21H en wat overige vragen

Pagina: 1
Acties:

• Ehv_BramBo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-02 18:59
Ik heb een aantal vragen m.b.t. 2 typen Sony VAIO notebooks en hoop dat hier mensen rondhangen die deze kunnen beantwoorden.

Mijn vragen:

- Klopt het dat de VAIO FE21B een X-black LCD scherm heeft met 1 i.p.v. 2 lampen i.t.t. de FE21H?

- Zijn er behalve behalve het ontbreken van een webcam, bluetooth en 20GB verschil qua HD ruimte nog meer verschillen tussen deze 2 typen?

- Bij het geheugen staat dat deze laptop 2x512MB (1GB totaal) bevat en dat de laptop max. 2GB aankan, maar zijn er na aanschaf nog geheugenbanken vrij? Dat zou het later uitbereiden van het geheugen een stuk aantrekkelijker maken.

- Weet iemand of deze laptops ook ergens zonder OS te verkrijgen zijn?

Vast bedankt voor jullie moeite!

P.s. Gebruikers ervaringen (positief of negatief) zijn ook van harte welkom!

• Ehv_BramBo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-02 18:59
Niemand?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Als het 2x 512MB is kun je er vanuit gaan dat je geen banken meer vrij hebt. Gelukkig is 2x1GB eens stuk goedkoper dan in het verleden. Maar het is wel naar dat ze dat bij dergelijke laptops doen. Ik heb een Sony met 1x 1GB. Ik wil naar 2GB maar moet nog even kijken wat hier precies in zit of dat ik beter weer 2x 1GB kan kopen zodat het geheugen helemaal identiek is.

Volgens mij krijg je eigenlijk alle laptop's met OS. Sony gooit er dan ook nog een zooi proggies op. Maar goed, daar kom je met uninstall wel weer vanaf.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn