Ik realiseer me dat mijn vraag voor de mensen hier eigenlijk te eenvoudig zal zijn, maar goed in andere subfora zullen minder mensen langs komen die met 19" kasten ervaring hebben.
Ik heb een 19" kast (5U) welke ik in het 19" rack van mijn werkgever wil gaan ophangen.
Nu heb ik de afstand tussen de palen voor- en achter in de kast opgemeten en deze afstand is zo'n 58 cm.
Ik heb al wat lopen zoeken hier en er was iemand die een rails van Dell had en iets meldde over ronde gaten ipv vierkante gaten. Hier heb ik echter verder niet veel over kunnen terug vinden.
Het rack wat ik ga gebruiken heeft in elk geval vierkante gaten en in het rack zitten veel reserve schroeven.
Er zijn kennelijk rails van 19 of 20 en 26" en van diverse merken.
De 26" heeft als afmetingen: 66cm ~ 84cm,dus die gaat volgens mij niet passen
De 20" heb ik geen verschuif-maten van kunnen vinden, maar ik zag oa. deze.
Ik vraag me echter wel af of dergelijke rails gaan passen op deze kast:

Er zit namelijk geen schroefbevestiging aan de voorkant van de kast, wat je bij een hoop 19" kasten wel ziet. (bijvoorbeeld deze.)
Daarnaast ligt die rails kennelijk verzonken en niet helemaal tot aan de voorkant.
Kortom, gaan die Chieftec (of een andere goedkope) rails passen op die serverkast?
en zoniet, waarom niet en welke gaat dan wel passen?
Ik heb een 19" kast (5U) welke ik in het 19" rack van mijn werkgever wil gaan ophangen.
Nu heb ik de afstand tussen de palen voor- en achter in de kast opgemeten en deze afstand is zo'n 58 cm.
Ik heb al wat lopen zoeken hier en er was iemand die een rails van Dell had en iets meldde over ronde gaten ipv vierkante gaten. Hier heb ik echter verder niet veel over kunnen terug vinden.
Het rack wat ik ga gebruiken heeft in elk geval vierkante gaten en in het rack zitten veel reserve schroeven.
Er zijn kennelijk rails van 19 of 20 en 26" en van diverse merken.
De 26" heeft als afmetingen: 66cm ~ 84cm,dus die gaat volgens mij niet passen
De 20" heb ik geen verschuif-maten van kunnen vinden, maar ik zag oa. deze.
Ik vraag me echter wel af of dergelijke rails gaan passen op deze kast:

Er zit namelijk geen schroefbevestiging aan de voorkant van de kast, wat je bij een hoop 19" kasten wel ziet. (bijvoorbeeld deze.)
Daarnaast ligt die rails kennelijk verzonken en niet helemaal tot aan de voorkant.
Kortom, gaan die Chieftec (of een andere goedkope) rails passen op die serverkast?
en zoniet, waarom niet en welke gaat dan wel passen?
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)