Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-11 19:59
Als ik een telefoongesprek ontvang op mijn telefoon en deze beantwoord krijg ik na het gesprek een sms van mijn voicemail dat ik door iemand ben gebeld die geen bericht heeft achtergelaten. Welke instellingen van mijn telefoon moet ik veranderen? Of ligt het aan mn provider?

Telefoon Nokia 3410
Provider KPN

Alvast bedankt!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
dit ligt bij je provider, en niet aan de telefoon. Moet je even naar je voicemail bellen (voor KPN is dit 1233 meen ik) en daar je instellingen wijzigen

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
djkorpo schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 21:08:
Als ik een telefoongesprek ontvang op mijn telefoon en deze beantwoord krijg ik na het gesprek een sms van mijn voicemail dat ik door iemand ben gebeld die geen bericht heeft achtergelaten. Welke instellingen van mijn telefoon moet ik veranderen? Of ligt het aan mn provider?

Telefoon Nokia 3410
Provider KPN

Alvast bedankt!
Je belt met je telefoon 1233, en dan moet je de optie instellingen kiezen. Hierin moet je het menu volgen tot dat je bij sms versturen bij een voicemail bericht krijgt. Dit moet je aanpassen. Je zou hier ook de klantenservice van kpn voor kunnen bellen. Dat nummer is 1200 op je mobiel.