Ben ik nou zo speciaal of wat? (Acer Aspire 5671)

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:42

Aiii

何これ

Topicstarter
Ik heb zojuist een Acer Aspire 5671AWLMi gekocht, maar toen ik het machientje opstarte viel me op dat er in plaats van de overal aangegeven Intel Core Duo T2050 een T2250 processor in de laptop zit. Voor de rest kloppen alle specs zoals aangegeven.

Weet iemand of dit normaal is of hebben ze met bouwen per ongeluk de verkeerde processor gegrepen? (niet dat ik klaag natuurlijk, maar ik vroeg het me af)

Verwijderd

post maar scores van benchmarks en sisoft sandra of eventueel everest, dan zien we het zo

• Aiii

Aiii

何これ

Topicstarter
komt er straks aan, ben even xp pro + driverzooi aan het installen. Daarna zal ik wel even cpu-z e.d. draaien.

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 09:35
volgens mij bestaan beide niet eens, je hebt alleen de T2300, T2400, T2500 en T2600 ...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:17

Piggen

Lekker bakkie

Jawel dus.

Heb je niet per ongeluk een 5672AWLMi gekregen? Die heeft wel een 2250. Maar ook 2GB geheugen, dat wel.

• Aiii

Aiii

何これ

Topicstarter
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar er zit gewoon 1 gig ram is.

• Aiii

Aiii

何これ

Topicstarter
tsja, ben toch benieuwd of er nog andere 5671 gebruikers zijn met dit toch ietwat rare voorval :P

[ Voor 44% gewijzigd door Aiii op 08-11-2017 16:31 ]

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-01 09:24
naar wat ik wel vaker heb eghoord is dat vooral acer met zijn namen wel eens afwijkt als bijvoorbeeld bepaalde onderdelen te duurr of niet meer leverbaar zijn zonder dan meteen een andere naam aan het apparaat te geven. zolang dat maar niet in het nadeel is van de consument zall die wel niet klagen.

beter vandaag dat ding de deur uit met een iets andere processor dan met die processor blijven zitten en op een andere moeten wachten ( opslagkosten) en minder omzet snelheid. ik kan me ook nog indenken dat gewoon in 1 keer een suysteem afmaken beter is dan het ding ergens bewaren en dan laater de goeie processor er in, dan heb ej twee keer een handeling en val je hekemaal buitne je productieschema / lijn.

de naen bij acer zijn dn ook niet zo dat je er aan kunt aflezen wat er in zit, maar wel kunt zien welke functionaliteit je krijgt.
toegegeven het s wat appart zo, maar niet echt raar, bedrijfsmatig. voor acer zal er geen erg groot verschil zitten tussen inkoop vn de ene en de andere processor?

• Aiii

Aiii

何これ

Topicstarter
Heh bedankt voor de uitleg. Ach, zoals gezegt, van een beetje extra processorsnelheid ben ik niet vies.

ta.

Verwijderd

Hier nog zo'n geluksvogel! :-) Ook de Acer 5671AWMLI, dus ook met een T2250. Ik heb het met gecontroleerd ook met everest. Mag ik vragen wat de temps zijn van de TS? Via Everest: Hdd = 46 idle, CPU 1 = 47 idle CPU 2 = 50 idle. Stressed temps van CPU ~ 70 graden, maar ik moet ze nog even flink belasten.

Dus voor anderen die ook deze laptop willen hebben, snel bestellen wie weet heb je geluk.

Verwijderd

Hoi,
Ik heb ook een aspire 5671AWLMi en ook Intel Core Duo T2250 !! :)
Nu zijn we allebei speciaal! _/-\o_
Pagina: 1