Toon posts:

Wat spelen jullie voor mappen met je clan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Dit is een topic dat gaat over welke mappen van games jullie spelen met je eigen clan. Gebruik je de defauldmappen of gebruik custom maps.

Het doel van deze topic of intresse in elkaars gamewereld en belevenis. Het is niet alleen maar bloed en dood. Neem mijn favoriete UT2004 CLANmap4 eens DM-Crooked

Ik trap af. Dit level wat voor mij met stipt op nummer één staat is voorzien met zodanig goede muziek dat je helemaal in de sfeer komt van het level.

E-eminra 1: DM-Blatha2
E-eminra 2: DM-Tensilesteel
E-eminra 3: DM-Tydal
E-eminra 4: DM-Crooked (hier win ik het vaak :) )
E-eminra 5: DM-sHoK-Afterdinner (instagib by defauld)
E-eminra 6: DM-Agony2K4, een goede oude van de originele UT

Screenshot van deze map die een stille 10 verdient. Dat ze hem op 4 hebben gezet is :'( :

Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/2311/shot00004nb9.jpg
Onze health kan tot 2222 om insane fighting mogelijk te maken
Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/6672/shot00010smallep0.png
De zon die ook knipoogt. Genomen op een stille veilige locatie. Ik kreeg 3 seconden om hem te schieten en dat was net op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die Crooked forest is echt geweldig.
Ik heb hem net even gedwonload en moet zeggen dat hij echt best komisch, lekker afwijkend van de normale maps. Zullen we ons morgen prima mee vermaken op Terw_LAN III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:02:

Dit is een topic dat gaat over welke mappen van games jullie spelen met je eigen clan. Gebruik je de defauldmappen of gebruik custom maps.
Als je wars speelt met je clan, dan speel je doorgaans de maps die je in war-verband speelt. Dus de competitie-maps die door ladders en cups van clanbase, warleagues, of een andere website, in het regelement zijn opgenomen.

Het soort van funmaps dat je hierboven post zie ik dus niet zo snel door op competitie gerichte clans gespeeld worden.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-10 22:26

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dat hangt bij mij meestal af van wat het aanbod is. De laatste tijd zit ik niet meer in clans en dergelijke, maar vroeger heb ik dat wel gezeten. Meestal hielden wij het bij normale maps, zeker ook omdat die gewoon universeel zijn en dus iedereen ze kent.
Maar customs zijn ook leuk als het goede maps zijn he ;)
Terw_Dan schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:18:
Zullen we ons morgen prima mee vermaken op Terw_LAN III
Ok ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
is dit topic alleen voor UT2004, of ook voor andere spellen? het is een beetje onduidelijk. Je topictitel zegt me niks, en de initiele post laat alleen een voorbeeld van UT2004 zien :P

Alhoewel voor sommigen UT2004 het enige spel is :P

Anyways, ik houd het meestal op de standaard maps, en de standaard uitbreidingen (CBP packs enzo) voor UT2004. Bij battlefield 2 maak ik wel eens een eigen map, maar die worden alleen gespeeld op lans, gezien het niet zo makkelijk is om via BF2 maps naar anderen te sturen, zoals met UT2004 wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Infinitive schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:55:
[...]

Als je wars speelt met je clan, dan speel je doorgaans de maps die je in war-verband speelt. Dus de competitie-maps die door ladders en cups van clanbase, warleagues, of een andere website, in het regelement zijn opgenomen.

Het soort van funmaps dat je hierboven post zie ik dus niet zo snel door op competitie gerichte clans gespeeld worden.
Heb jij hem gespeeld dan? Dit is wel degelijk een fragmaster map (mits je hem correct gebruikt)

Wij zijn tenminste niet zo'n kuddeclan die alleen bekende of high-tech maps spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

oasis
sd2
grush
sw_gr

}) geen UT iig

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:08
ice
frostbite
sd2
adler
cpm3a
cpm1a
pro-q3dm6
ztn3tourney1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
2fort4
rock
well6
hunted

maar dat was wel 10 of 13 jaar geleden ofzo... :+

topictitel is een beetje onduidelijk... hele topic eigenlijk ook...

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Soldier of fortune 2 mappen.

Mp_shop. Zit gewoon leuk in elkaar. En ik ken hem door en door
Mp_kam2. Leuk voor real damage spelletjes
Mp_kam ? . Leuk voor lange afstanden.

en nog wel meer waar ik de namen nie van ken

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Pagina: 1

Let op:
Geef ook aan waarom je juist deze bepaalde mappen speelt!