Mijn broertje kwam er gisteren ook al 1 tegen op demon, zielige gasten, die gozer werd gekicked (leek het) en van mij mogen ze zijn cs/hl key gelijk bannen. Cheaters never win.
Gelijk wil ik ff mijn frustratie over de teamplay kwijt. Spreek je af met alle T te gaan rushen in dust, komt er 1 cter aan die schiet 1 keer, gelijk iedereen duikt naar achteren. En sta je daar alleen tegen 8 cters.... tja 2 krijg ik er dan nog wel neer. Maar thnx team 4 the support

Gebeurt de laatste tijd tevaak dat er niet meer geluisterd word, niet meer reageren op een oproep 4 support, campen is veel leuker

En dan mensen die bewust misbruik maken van de knie in water bug :(

Als jij in de buurt komt, en dan maar hetzelfde doet, weten ze opeens wel dat je alleen doodgaat met een mes, dus ze weten het wel.
Maar cs blijft gaaf, hoop alleen dat de awp iets minder krachtig word in cs 1.1 (en worden er maar 3 maps gewijzigd? in de mappack zitten maar 3 andere maps)
Verder ik heb al een keer gelezen over bunnyhopping, wanneer doet iemand dat precies? (niet dat ik het kan of wil kunnen)
(bunny hoppen is toch heen en weer springen en tegelijk blijven schieten)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me