Toon posts:

Cheaters = losers

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat een ellende met die cheaters.

Waarom maken ze geen cheatvrije games ?

Zielig hoor.......

De meeste games worden gewoon verknald.

GRRRRRR !!!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Je hoeft ze niet te gebruiken, maar ik ben het helemaal eens met je stelling.

Steam

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
gister in counterstrike was er iemand met een cheat die ik nog nooit eerder gezien had: hij kon heeeeeeeeeeeel hard rennen. ik was T en hij zat bij CT. Toen wij net klaar waren met wapens kopen stond hij al voor ons en schoot hij ons allemaal af! :D echt supertriest gewoon :r hij rende zo hard dat je hem nauwelijks kon zien :r

Verwijderd

Cheaters zijn om te :r:r:r:r

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Jah ik had ook al een paar maanden geen CS meer gespeeld (speel normaal q3) en ik ging ff met wat mate's spelen en wat liepen er een hoop wallhackers rond... in het begin d8 ik: ' hummz wat een sukkel, staat ie met zijn hoofd tegen de muur' maar toen werd het me duidelijk dat het een cheat0r was :(

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

en GVD ze komen ook al naar TFC
maar TFC heeft het niet echt veel nut
want als 1tje tegen een muur loopt tehangen dan heeft hij allang een rocket in zijn *ss
:Y)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Cheaters zijn mensen met een enorm minderwaardigheidscomplex. Door te cheaten en de daarbij horende "macht" proberen ze dit te compenseren. "Kijk eens hoe goed ik ben!"

Op deze manier hopen ze respect af te dwingen.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Bedoelen jullie hier online cheaten? Of gewoon ook single player cheaten?

Ik vind het vaak best leuk om te cheaten met bijvoorbeeld Red Alert (tegen de computer dus) om te zien hoe deze opbouwt en verkent en of hij inderdaad al weet waar ik zit voordat hij het kan weten.

Of met 3D spellen - zodat je kunt zien hoe de computer zich gedraagt, het is toch best leuk om te zien hoe de A.I. inmekaar zit.

Als het om highscores gaat of cheaten voordat je het hebt uitgespeeld, dan is er niets aan.

En er zijn natuurlijk ook nog cheats zoals bij need for speed die het spel juist uitdagender maken doordat ze alle beperkingen bij de computer weghalen.

Edit: een zeer foute d even door een t vervangen.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:47

Flexx

This side up

in TFC zie je steeds vaker dat ze met een model zonder texture lopen zodat je niet ziet bij welke party ze zijn :r

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-02 18:06

Frenkpie

"Crocs Rule !"

speel diablo2 op closed battle.net
het is bijna onmogelijk te cheaten
want ze hebben daar een battle.net database
en als jouw character die jij gemaakt het niet overeenkomt met op de database (door te gaan veranderen (cheaten))
kan je er niet meer mee spelen

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zondag 28 januari 2001 03:59 schreef Flexx het volgende:
in TFC zie je steeds vaker dat ze met een model zonder texture lopen zodat je niet ziet bij welke party ze zijn :r
das een openGL bug aan de clientside :)
ff HL opnieuw opstarten en dan moet het verholpen zijn, heeft te maken met de een van de laatste updates in combo met driver/videokaart

dus das geen cheat, maar puur een clientside bug

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

gister in counterstrike was er iemand met een cheat die ik nog nooit eerder gezien had: hij kon heeeeeeeeeeeel hard rennen. ik was T en hij zat bij CT. Toen wij net klaar waren met wapens kopen stond hij al voor ons en schoot hij ons allemaal af! echt supertriest gewoon hij rende zo hard dat je hem nauwelijks kon zien
Hij was best wel een newbie en schoot ons niet allemaal af.
Je moet gewoon een beetje sneller mikken en dan in de kop knallen, dat remt em wel af.
Ik vond dat eingelijk wel grappig, is goed voor je aiming skillz :D :D

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zondag 28 januari 2001 03:59 schreef Flexx het volgende:
dat is een bug
heb je alleen met de ASUS geforce volgends mij
want ik had h'm toen gekocht en gelijk uitgeprobeerd met TFC, en liep er iemand met een witte skin, ik toen met mijn andere pc ook ingelogged met een software kaart en daar zag het er gewoon uit

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

is rogerwilco dan ook cheaten?

als ik dood ben en mijn maatjes nog niet dan help ik hun ook. Vooral handig in CS

• Tefflar
  • Laatst online: 09-05-2025
Yep, dat is ook cheaten. Daarom houd ik van mp_forcechasecam 1

Dan kan je alleen 3rd person aan je eigen teamleden ghosten.

Verwijderd

Hé Frank128, ik ben die gek gisteren ook tegengekomen bij CS.
Ik zat bij CT en hij bij T en hij maakte gewoon het hele team af met een mes!

Het is echt saai met zo'n iemand spelen,
ik vindt ook dat ze zo'n iemand meteen van de server moeten gooien!!!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01 20:28
Cheaten in multi-player games is inderdaad wel wat triest.. maar ik wil toch wel een cheat mogelijkheid hebben in stand-alone versies.

Bijvoorbeeld omdat ik simpelweg geen dagen wil doen over een enkele puzzel. (Ik heb wel meer te doen dan zo lang aan een spel te besteden). Na de puzzel gewoon weer verder in normale mode. :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Verwijderd

Of van die klootzakken met aimbots, gvd :r

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
In unreal tournament is het best erg, jammer dat de grote servers zelden tot nooit admins hebben, speel veel LMS en daar zitten omwijs veel lamers, vooral XLC clan is heel erg, en een zekere G0dlike.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Bloodclot

Jawier!

Op zaterdag 27 januari 2001 23:30 schreef Frank128 het volgende:
gister in counterstrike was er iemand met een cheat die ik nog nooit eerder gezien had: hij kon heeeeeeeeeeeel hard rennen. ik was T en hij zat bij CT. Toen wij net klaar waren met wapens kopen stond hij al voor ons en schoot hij ons allemaal af! :D echt supertriest gewoon :r hij rende zo hard dat je hem nauwelijks kon zien :r
BO+UNNY HOPPE!!!!

• kNarf_
Op maandag 29 januari 2001 15:02 schreef Bloodclot het volgende:

[..]
BO+UNNY HOPPE!!!!
nee man, ik kan zelf ook bunnyhoppen en dat is heel wat anders dan wat deze gast deed. hij sprong niet eens dus het was zeker geen bunnyhop.
ik heb er 2 demo's van opgenomen dus als je het niet gelooft stuur ik je die wel :)

• Freak_NL
  • Laatst online: 29-01 14:41
Zolang je bunny hoppen niet gebruikt als voordeel op het andere team.. (zal wel niet)

Tja cheaters blijf je houden, maar er zijn wel een paar middeltjes die een gedeelte van de cheats voorkomt.. (bij CS) Een aantal servers draait nu PunkBuster, je kan in principe (calt nu nog wel mee) alleen op die servers spelen als jezelf een clientside PunkBuster hebt draaien die jouw CS files (pak0.pak en de player/weaponmodels) checked op formaat en correctheid. Het leuke is dat je nog wel niet-cheatende (dus geen voodoomodels) models kan gebruiken! (custom) :)..

Als je CS speelt: download PunkBuster ff, je emrkt er nix van en je wordt niet meer geautokicked van PB-servers (en dat aantal groeit met de dag): L!NK

Verwijderd

Op zaterdag 27 januari 2001 23:30 schreef Frank128 het volgende:
er is toch ook zo'n server die het express toelaat? blabla matrix heet die server

• Thunder
  • Niet online
Op maandag 29 januari 2001 15:09 schreef Frank128 het volgende:

[..]
nee man, ik kan zelf ook bunnyhoppen en dat is heel wat anders dan wat deze gast deed. hij sprong niet eens dus het was zeker geen bunnyhop.
ik heb er 2 demo's van opgenomen dus als je het niet gelooft stuur ik je die wel :)
Wil je die naar mij toe sturen
mail: b.van.veen@planet.nl

Verwijderd

Cheaters mogen van mij part in een ravijn jumpe.

Als je bij single player cheat.. okay, dat doet iedereen wel is.
Maar op Internet ga je toch niet cheaten?
Als je dat doet ben je extreem triest bezig.

Mensen die cheaten om heel snel te lopen zijn steeds moeilijker te herkennen, omdat er ook zoveel bunnyhopers rondelopen.

Cheaters zijn om te :r en cheaters moeten ff dit |:( 10000000X doen.

[GoT]Dutch Commando

• kNarf_
GVD!!!! :(
ga ik net op de eerste beste gamepoint server spelen, blijken daar twee losers te zitten (in elk team 1) die diezelfde cheat gebruikten als die gast van laatst!!! (dus dat ze heeeel hard kunnen rennen) Ik heb weer een demo opgenomen (Thunder
ik de demo's van laatst naar je gemeeld)
Deze cheat begint dus populair te worden ofzo :r :( Als je nog niet iemand hebt gezien die deze cheat gebruikt dan zal daar wel snel verandering in komen!!! :( :( :(
LAMERS!!!

Verwijderd

Cheaten tegen de PC, daar hebbie alleen jezelf mee. (rijmt ook nog >:))
En ik maak ook wel eens gebruik van Cheats.

Cheaten in en LAN of over Internet dat is Lame....en waardeer ik ook echt niet...

• Fakir
  • Laatst online: 03-03-2025
Je hebt gelijk Frank, het begint populair te worden, ik heb het gisteren ook gezien. Een gast die belachelijk snel liep. Ben meteen gestopt. Dan is het ook niet leuk meer. Een zo'n gast verpest het voor 11 anderen. :(
Maar terugkomend op cheatcodes. Ik denk dat die er toch in moeten zitten. Als mensen een spel kopen en ze zitten na een uur muurvast, dan kan dat een uitkomst bieden. Een spel van honderd pieken in de kast stof laten vangen, zou meteen de laatste legale spel worden voor iemand. Ik denk ook dat om die reden cheats toegevoegd worden door de programmeurs (misschien ook wel als hulp voor game reviewers).
In een ideale wereld (ook wel utopia genaamd :) ) zou het niet mogelijk zijn om multiplayer te cheaten. Daarom juich ik zaken als punkbuster toe. Ik snap ook niet wat lieden bezielt om te cheaten. Ik ben zelf ook best slecht (ik bedoel maar net ietsje minder goed dan anderen ;)) in CS, maar ja daarom is het spel niet minder leuk. Leg de lat lager voor jezelf. Je hoeft niet 1e te eindigen als je je nuttig opstelt voor het team is iedereen tevreden lijkt me.

Fakir

• Wirf
  • Laatst online: 14:15
Ja, gvd, die cheat (snel lopen) ben ik zonet nog tegengekomen.. ranzig! stelletje eikels dat het zijn!

nou maar hopen dat er snel meer punkbuster servers komen

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Freak_NL
  • Laatst online: 29-01 14:41
Fakir == typisch voorbeeld van een teamplayer (8>

* Freak_NL staat meestal wel in de bovenste regionen van een scorelijst, maar dan wel bij het verliezende team.. [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Bloodclot

Jawier!

Op maandag 29 januari 2001 15:02 schreef Bloodclot het volgende:

[..]
BO+UNNY HOPPE!!!!
nee dus geen bunnyhoppe, daar ben ik zlef ook al achter gekomen. wel komisch maar het verneukt de gameplay.

De eerste keer dat ik zo'n iemand zag dacht ik dat het een lag ofzo was. want dan zie je ineens ook een poppetje 15 meter verderop staan. maar een ronde verder kwamen ze met zijn tweeen kijhard op me afrennen, voor dat ik het wist was ik dood.

Met deze cheat doe je alles 100 keer zo snel. rennen kniven en schieten. zo kun je je awp als mp5 gebruiken. en binnen 1,5 seconden schiet je je shotgun leeg.

Verwijderd

Kwam het vannacht ook een aantal keren tegen dat hele snelle rennen, uiteindlijk werd elke keer aan het begin van de nieuwe ronde die gozer neer geknalt door z'n team mates >:) In een multyplayer moet je echt niet cheaten, verpest gewoon de sfeer

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Mijn broertje kwam er gisteren ook al 1 tegen op demon, zielige gasten, die gozer werd gekicked (leek het) en van mij mogen ze zijn cs/hl key gelijk bannen. Cheaters never win.

Gelijk wil ik ff mijn frustratie over de teamplay kwijt. Spreek je af met alle T te gaan rushen in dust, komt er 1 cter aan die schiet 1 keer, gelijk iedereen duikt naar achteren. En sta je daar alleen tegen 8 cters.... tja 2 krijg ik er dan nog wel neer. Maar thnx team 4 the support :(
Gebeurt de laatste tijd tevaak dat er niet meer geluisterd word, niet meer reageren op een oproep 4 support, campen is veel leuker :(
En dan mensen die bewust misbruik maken van de knie in water bug :(:( Als jij in de buurt komt, en dan maar hetzelfde doet, weten ze opeens wel dat je alleen doodgaat met een mes, dus ze weten het wel.

Maar cs blijft gaaf, hoop alleen dat de awp iets minder krachtig word in cs 1.1 (en worden er maar 3 maps gewijzigd? in de mappack zitten maar 3 andere maps)

Verder ik heb al een keer gelezen over bunnyhopping, wanneer doet iemand dat precies? (niet dat ik het kan of wil kunnen)
(bunny hoppen is toch heen en weer springen en tegelijk blijven schieten)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Inderdaad cheaten is losersgedrag, maar als je gewoon lekker aan het single playeren bent me igi ofzo, en je hebt gewoon zin om umlimited met je dragunov sniper te gaan knallen dan is het wel grappig

• Leader98
  • Laatst online: 17-02 08:43
Vanmiddag op Demon weer een loser die met die speed-cheat zat te klooien.
Ik snap alleen niet waarom niemand ff hielp met het wegvoten van die gast...

Verwijderd

Op maandag 29 januari 2001 13:42 schreef ShaiHulud het volgende:
Of van die klootzakken met aimbots, gvd :r
Aimbots vind ik niet zo'n probleem (bij Q3), poinrelease 1.27g is toch aimbot/autofire vrij.....

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

aaargh ff afreageren, er zit weer zo'n loser op demon skillz, nou als ie ze zou hebben heeft ie geen speedcheat nodig...
Echt irritant, kheb gelijk geen zin meer, en er komen steeds meer van die losers.

Maar valve is er mee bezig, dus nog ff geduld.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:26

^^0nMe

Got Babana's?

Die Kl*te cs speedcheat is errug irritant, vooral op de servers waar je nix tegen kan doen, behalve op de GoT servers, gelijk kick/ban om je oren >:) (Commando en Menegroth rulezz)
Daarom speel ik liever op servers waar vaak een modje rondhangt, want de laaste tijd zie ik de speedcheat overal. What's next, de supersonicfly cheat ? |:(

Oh Shit, nu heb ik natuurlijk die lamers op het idee gebracht >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Waar dient het voten tegen iemand eigenlijk voor? Er gebeurt zover ik gezien heb, nooit wat, na 100 votes vliegt die gene er nog niet af.

Heb een nieuwe tactiek tegen speedcheaters, gewoon iedereen server verlaten, laat hem maar in zijn 1tje speedcheaten, komt ie naar een andere server, ook gewoon weer allemaal weggaan. Heel irritant, maar werkt wel vaak.

Ze zijn wel heel goed voor je aiming skills, ik knalde er gisteren 1 neer met een headshot, helaas nam hij daarna steeds wraak, door mij als eerste neer te knifen :(
Dus de server maar verlaten.

Voordat ik weg ga van de server laat ik een berichtje achter.
Cheaters never win!
Cheaters :r

Verwijderd

Ik heb een ontiegelijke haat naar cheaters toe.
Dus zodra ik er 1tje zie.. staat ze wonid binnen 5 sec op het ban lijstje van GoT.

Vind het helemaal lame als cheaters rejoine, hebben ze ff andere Cd key ingevult :( .

[GoT]Dutch Commando

• Fakir
Op dinsdag 30 januari 2001 13:49 schreef SLaSH! het volgende:

Gelijk wil ik ff mijn frustratie over de teamplay kwijt. Spreek je af met alle T te gaan rushen in dust, komt er 1 cter aan die schiet 1 keer, gelijk iedereen duikt naar achteren. En sta je daar alleen tegen 8 cters.... tja 2 krijg ik er dan nog wel neer. Maar thnx team 4 the support :(
Gebeurt de laatste tijd tevaak dat er niet meer geluisterd word, niet meer reageren op een oproep 4 support, campen is veel leuker :(
Klinkt erg bekend. Ik heb ook een hekel aan dust als T, die gasten blijven campen en ik ben ongeduldig en moet rushen. Ik heb het een keer geprobeerd mee te campen, maar op aanraden van het RIAGG toch maar rushen :)
Maar het klopt wat je zegt, zelfs tot het punt dat je na cover me, doodleuk bevestiging hoort en er vervolgens niemand in de buurt te bekennen is :(
Toch vraag ik me af wat ik nou erger vind, al die mensen die het spel verzieken of die duitsers die altijd zonodig mofrikaans moeten lullen. Sjezis daar wordt ik nou gek van... Tsja toch wel het eerste, dus kun je nagaan :)

Fakir

• Fakir
Op dinsdag 30 januari 2001 10:25 schreef Freak_NL het volgende:
Fakir == typisch voorbeeld van een teamplayer (8>

[me=9589]staat meestal wel in de bovenste regionen van een scorelijst, maar dan wel bij het verliezende team..
Thank you. Ga ik wel bij de tegenpartij, sta ik wel onderaan, maar we winnen lekker wel.>:)

Verwijderd

Helemaal mee eens, cheaters zuigen echt big time..:(

ze zouden gewoon van iedere server gebanned moeten worden...>:)
Pagina: 1