AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Je zou mischien kunnen kijken of het proces nog in taakbeheer staat, als dat zo is kan je dat killen.
(btw, welk spel?)
succes
(btw, welk spel?)
succes
[ Voor 8% gewijzigd door Raphaelo op 21-07-2006 20:59 ]
originele signatures zijn top!
Dat is het eerste wat ik zou doen ja
Niet het geval.
Herinstallatie van videodrivers en het spel mochten ook niet baten...
Operation Flashpoint is het spel btw.
Herinstallatie van videodrivers en het spel mochten ook niet baten...
Operation Flashpoint is het spel btw.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Misschien zou je het in compatibiliteitsmodus voor bijvoorbeeld Windows98 oid kunnen proberen
Operation Flashpoint bolt hier prima @ WinXP
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Dat het spel normaal wel goed draait snap ik ook wel 
Ik zoek gewoon een manier om een "gecrashte" Direct3D weer vrij te geven zodat een andere app er weer gebruik van kan maken.
Ik zoek gewoon een manier om een "gecrashte" Direct3D weer vrij te geven zodat een andere app er weer gebruik van kan maken.
Misschien iemand die dit weet?
Kom het nu weer tegen met een crashende beta van een 3D spelletje, kan daarna dus geen andere games meer starten...
Kom het nu weer tegen met een crashende beta van een 3D spelletje, kan daarna dus geen andere games meer starten...
Pagina: 1