Ik heb een site gemaakt die draait op een LAMP server (redhat, apache2) die beveiligd is middels SSL. Dit werkt op zich prima, maar er is een probleempje met de banners. Omdat het URL banners zijn, verschijnt op elke pagina waarop een banner aanwezig is de melding "Deze pagina bevat beveiligde en onbeveiligde gegevens. Wilt u de onbeveiligde items weergeven?".
Als je kiest voor "nee", dan verdwijnt de banner en verschijnt er een slotje in de statusbalk. Kies je voor "ja", dan verschijnt de banner, maar is er geen slotje.
Is dit aan te passen zodat op elke pagina én een slotje én een banner verschijnt?
Edit: met URL banners bedoel ik banners die staan op andere servers en dus niet beveiligd zijn.
Als je kiest voor "nee", dan verdwijnt de banner en verschijnt er een slotje in de statusbalk. Kies je voor "ja", dan verschijnt de banner, maar is er geen slotje.
Is dit aan te passen zodat op elke pagina én een slotje én een banner verschijnt?
Edit: met URL banners bedoel ik banners die staan op andere servers en dus niet beveiligd zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 17:46 ]