Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zoek een MP3-speler met custom equalizer profielen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo *

Ik ben op zoek naar een MP3-speler, maar ik heb een vrij specifieke eis: namelijk equalizer profielen.

Wat ik dus zoek is een vrij uitgebreide equalizer (10 bands oid, liefst zoveel mogelijk) en dat ik een aantal profielen aan kan maken waartussen ik kan schakelen. Dus auto, koptelefoon, thuis etc. Ik wil deze profielen zelf instellen, dus geen hardcoded presets.

Heeft iemand misschien ervaring met een speler die dit heeft? Het is vrij pietluttig, verkopers in winkels kijken me aan alsof ik Russisch praat, en op websites wordt het ook niet vermeld.

Qua ruimte is 2GB ideaal, liefst solid state, maar een HDD is ook een optie.

Wie o wie weet!

Thanks!
u.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 16:49 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:54

Piggen

Lekker bakkie

Ik weet alleen dat de Meizu M6 een 10-bands equalizer heeft. Maar niet of die ook met profielen werkt. Dat zul je in het topic van die speler kunnen vragen.

[rml][ MP3/Flash] Meizu Mini Player / Meizu M6[/rml]

Het is een flash-speler met 2 of 4GB, dus voldoet prima aan je eisen.

Verder heeft Samsung wat spelers met een 9-bands equalizer, maar verder kon Google mij niet helpen. De andere grote merken (Creative, iAudio, iriver, Sony, Archos) moet het allemaal met 5 of 6 banden doen.

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Je zou een ipod nano kunnen kopen en er dan rockbox of ipodlinux op kunnen zetten,
ze zijn beide ideaal omdat er veel uitbreidingen voor zijn geschreven e.d. en ik weet zeker dat je ook wel een degelijke equaliser kan vinden

"Stilte, een gat in het geluid...."