Computerspeakers

Pagina: 1
Acties:

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik ben op zoek naar computerboksen die je kan monteren aan de want. Net zoals de bekende Bose-boksen. Natuurlijk niet zo een duur-systeem, maar toch redelijk kwaliteitsvol om naar muziek te luisten. Liefst in het zwart.

Afbeeldingslocatie: http://www.bose.com/images/home_entertainment/products/p_am10_l_b.jpg

Verwijderd

Modbreak:Het is hier geen HK.
Reageer liever ontopic en laat berichten die niets toevoegen aan dit topic achterwege :z

[ Voor 82% gewijzigd door Thandor op 21-07-2006 19:09 ]

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
ben ik dan vreemd als ik je gewoon een home cinemaset aanraad?
(ik ga dat in de nabije toekomst wel doen, al ben ik best tevreden met mn normale receiver en 2 dikke B&W speakers, die kleinere speakers kan je makkelijker kwijt. En het is tijd voor een nieuw abbo met toeste en bij bv Sitel kan je er dan voor bijna niets (mijn combi met orange abbo, nokia 3250 en home cinema setje za op iets van €40,- komen)
Voordeel is dat ja gelijk iets hebt om je monitor te verhogen. (op mn huidige rceiver passen mn 2 samsung 17"precies (eentje in pivot)

Ander voordeel is dat je ook zonder PC die aanstaat een cdtje oid kan spelen.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Misschien is het handig een budget te vermelden. Dat je niet de hoofdprijs wilt betalen, OK, maar er zit behoorlijk wat verschil tussen een "simpele" Creative set als de T 5400 5.1 set en een digitale set als de Soundworks S550 (modelnummer ff uit mijn hoofd gedaan).
Zelf erg goede ervaringen met de Logitech Z-serie, bijv. de Z5400 of 5500.
Eventueel de Z-5450, daarvan zijn de achterste speakers draadloos (wel een stopcontact nodig).

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
En wat verwacht je nu van ons? Wil je 2.x / 4.x / 5.1 / 7.1? Het plaatje in je openingspost betreft de Acoustimass 10 Home Entertainment Speaker System. Dit is een 5.1 set, dus kun je eens een kijkje nemen in de pricewatch (5.1 sets gesorteerd op prijs).

[ Voor 6% gewijzigd door Rone op 21-07-2006 16:53 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Modbreak:Het is hier geen HK.
Reageer liever ontopic en laat berichten die niets toevoegen aan dit topic achterwege :z

[ Voor 86% gewijzigd door Thandor op 21-07-2006 19:10 ]

• F e r o x
Sorry voor het ontbreken van informatie. Mijn budget ligt niet erg hoog (max. 200 euro), maar ik wil dan ook maar gewoon een setje stereo-speakers. Dus zeker geen surround-set. Mijn foto kwam inderdaad niet goed over, maar ik vond niet direct eentje waar enkel 2 speakers opstonden. Ik ben dus op zoek naar kleine 'kubusjes', die kunnen aan een muur gemonteerd worden ...

@bbtb77: als je maar zo iets kan melden, gelieve dan gewoon niets te laten weten ... Ik ben nu eenmaal van West-Vlaanders (België), en hier in mijn plaatselijk dialectje wordt speakers zo geschreven ...

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
F e r o x schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:58:
Sorry voor het ontbreken van informatie. Mijn budget ligt niet erg hoog (max. 200 euro), maar ik wil dan ook maar gewoon een setje stereo-speakers. Dus zeker geen surround-set. Mijn foto kwam inderdaad niet goed over, maar ik vond niet direct eentje waar enkel 2 speakers opstonden. Ik ben dus op zoek naar kleine 'kubusjes', die kunnen aan een muur gemonteerd worden ...
In dat geval kun je wederom terecht in de pricewatch, ditmaal met 2.x sets gesorteerd op prijs.
@bbtb77: als je maar zo iets kan melden, gelieve dan gewoon niets te laten weten ... Ik ben nu eenmaal van West-Vlaanders (België), en hier in mijn plaatselijk dialectje wordt speakers zo geschreven ...
Ik ben het met je eens dat zijn post inhoudelijk tekort schoot, maar van een beetje gevoel voor humor gaat niemand dood.

[ Voor 3% gewijzigd door Rone op 21-07-2006 18:06 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Raynman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-01 12:39
F e r o x schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:58:
Het is volgens mij de bedoeling dat je hier Algemeen Nederlands gebruikt en verder zie ik ook geen rare Vlaamse woorden/constructies. Hij heeft dus gewoon gelijk en met een topicstart als deze moet je daarover ook niet zeuren.

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=box
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=boksen

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het beste advies dat ik je kan geven is ga luisteren naar de speakers die je misschien wil gaan kopen. Wat jij goed vind klinken en wat ik goed vind klinken zijn 2 verschillende meningen. Neem anders een CD mee van je favoriete muziek.

• F e r o x
Het probleem is vooral dat ik geen computerboXen tegenkom die een muurbevesting hebben ...

Verwijderd

Ik heb hier een creative P5800 setje staan, waarbij ik een schroef in de muur moest draaien, en gewoon de speakers op de schroef kan hangen.

• Troetelbiertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 13:58
Als dat het probleem is dan koop je toch gewoon speakers die je wilt en een apart ophangsysteem?

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:03

jotheman

Was like that when I got here!

F e r o x schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 18:34:
Het probleem is vooral dat ik geen computerboXen tegenkom die een muurbevesting hebben ...
Van alle speakersetjes (stuk of 4) die ik heb gehad ben ik er pas 1 tegengekomen die dat *niet* hadden. Verder altijd, al is 't maar een inkeping om over een schroef heen te schuiven, ik zou nog 's goed kijken!

I see dead pixels...

• F e r o x
Ik wil niet met een vijs in de muur werken. Ik ben op zoek naar een setje met echte 'voetjes' die je moet vastvijzen, zodat je de richting van de speaker kan draaien, en hij ook stevig bevestigd is, zodat een stootje niet fataal is ...

Verwijderd

dan moet je eens kijken naar zulke beugels van Vogel (zo heet dat volgens mij). dan kan je gewone speakers kopen (als die geen bevestingspunten hebben voor aan de muur) en dan zet je ze zo op die beugels. Je kan ze nog draaien ook.

• F e r o x
Ah, bedankt. Zal het eens opzoeken ...
Pagina: 1