Ik ben op zoek naar computerboksen die je kan monteren aan de want. Net zoals de bekende Bose-boksen. Natuurlijk niet zo een duur-systeem, maar toch redelijk kwaliteitsvol om naar muziek te luisten. Liefst in het zwart.
[ Voor 6% gewijzigd door Rone op 21-07-2006 16:53 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
In dat geval kun je wederom terecht in de pricewatch, ditmaal met 2.x sets gesorteerd op prijs.F e r o x schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:58:
Sorry voor het ontbreken van informatie. Mijn budget ligt niet erg hoog (max. 200 euro), maar ik wil dan ook maar gewoon een setje stereo-speakers. Dus zeker geen surround-set. Mijn foto kwam inderdaad niet goed over, maar ik vond niet direct eentje waar enkel 2 speakers opstonden. Ik ben dus op zoek naar kleine 'kubusjes', die kunnen aan een muur gemonteerd worden ...
Ik ben het met je eens dat zijn post inhoudelijk tekort schoot, maar van een beetje gevoel voor humor gaat niemand dood.@bbtb77: als je maar zo iets kan melden, gelieve dan gewoon niets te laten weten ... Ik ben nu eenmaal van West-Vlaanders (België), en hier in mijn plaatselijk dialectje wordt speakers zo geschreven ...
[ Voor 3% gewijzigd door Rone op 21-07-2006 18:06 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Het is volgens mij de bedoeling dat je hier Algemeen Nederlands gebruikt en verder zie ik ook geen rare Vlaamse woorden/constructies. Hij heeft dus gewoon gelijk en met een topicstart als deze moet je daarover ook niet zeuren.F e r o x schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:58:
@bbtb77: als je maar zo iets kan melden, gelieve dan gewoon niets te laten weten ... Ik ben nu eenmaal van West-Vlaanders (België), en hier in mijn plaatselijk dialectje wordt speakers zo geschreven ...
Verwijderd
Van alle speakersetjes (stuk of 4) die ik heb gehad ben ik er pas 1 tegengekomen die dat *niet* hadden. Verder altijd, al is 't maar een inkeping om over een schroef heen te schuiven, ik zou nog 's goed kijken!F e r o x schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 18:34:
Het probleem is vooral dat ik geen computerboXen tegenkom die een muurbevesting hebben ...
I see dead pixels...
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq