[Cod2]Server starten zonder spel eerst op te starten

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11 09:26
Ik heb al een Cod2 server en alles werk wel. Dat is het probleem niet. Ik vroeg me alleen af of de server kan starten zonder eerst het spel op te starten.
Ik wou de server namelijk draaien op een P2 (niet gaan laggen) ik heb namelijk daar ook een counterstrike server makkelijk op laten draaien.
Alleen nu gaat het om een 2 player server. Maar Cod2 zegt dat de videokaart niet goed is als je het spel eerst opstart. Dat klopt natuurlijk ook maar ik hoef alleen maar de console te hebben. Dat heeft niks met je videokaart te maken dus ik wil graag de console opstarten zonder eerst het spel op te starten.
Weet iemand hoe dit moet?

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11 09:26
moeten jullie ook nog overige specificaties hebben? Ik heb wel eens met spellen gehad dat je sommige dingen kan openen door start-->uitvoeren en dan een heel lang verhaal...

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Je kunt een dedicated server starten met behulp van CoD2MP_s.exe in de CoD2 map.

Zie voor meer informatie de Call of Duty 2 - Dedicated Server FAQ.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:01
in de program files map staat een .exe

iemand was me voor :D

[ Voor 51% gewijzigd door sjongenelen op 21-07-2006 17:57 ]

you had me at EHLO

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
[rml]r00n in "[ Cod2]Server starten zonder spel eerst o..."[/rml]. Meer kan ik er niet van zeggen... Met wat beter zoekwerk had je dit zelf ook kunnen vinden :)

Dit topic is gesloten.