Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[K750i] internet radio stream

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil op mijn Sony Ericsson K750i graag internet streams luisteren. Ik heb al gegoogled en de search van GoT gebruikt, maar niets gevonden.
De mediaplayer van de telefoon ondersteunt alleen .3gpp streams, maar de streams die ik wil luisteren, zijn asx, mp3 of aac :)
Ik ben dus benieuwd of er een manier is om met mijn telefoon dat soort streams te beluisteren. De telefoon ondersteunt in ieder geval mp3, dus dat zou geen probleem moeten zijn lijkt me zo? Misschien met een java applet ofzo :) (andere suggesties zijn uiteraard ook welkom :P )

Om kosten te besparen, surf ik niet via GPRS, maar via een bluetooth connection met de pc. Ik surf met de laatste opera browser.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dit zou ik ook wel eens willen weten. Een vriend van me zit met hetzelfde :)

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:01

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb ff gezocht en zo te zien is het mogelijk :*)
Kijk ff hier en download het bestand.
Pak het spulletje uit en stuur dan MediaSampler.jar (of .jad) naar je foon.
Start hem via device explorer en speel dan een video af, je kiest from http.
Aan de connection proxy kan je zien dat hij het videobestand eerst ophaalt en dan speelt ie hem af ;)
Dit is het bewijs dat je via bluetooth kan streamen, Opera-mini ondersteunt dat helaas niet :'(
Echt streamen is het niet want hij wacht tot alle data binnen is voordat ie gaat spelen.
Wat ik wel voor het eerst zie is dat een j2me applet video en audio kan afspelen, dus er is hoop B)
Deze midlet vertelt je wel wat allemaal supported is in de K750 of een andere foon ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren