Ik kan een (nieuw in de winkel, laatste model) Sony Vaio FS315B voor 750 euro aankopen. Mijn vraag is: Moet ik dit doen? Is dit een buitenkansje? LinkjeOok de FS415E is te koop, deze kost 725 euro. Deze laatste is wellicht iets beschadigd/verouderd, de eerste niet.
Ik zocht zelf een laptop voor een goede prijs (onder de 1000 euro) die waar voor mijn geld biedt.
De minimale specs die ik in gedachten had zijn:
HDD: Minimaal 80GB
Werkgeheugen: 1024 MB
Firewire (perse nodig)
Mooi scherm
Nu kan ik dus die Vaio nemen. Is dit een goede keus? Of zal ik toch voor een Acer gaan met iets betere specs. Ook wilde ik aanvankelijk wachten op Dual Core, maar is dat echt zoveel beter?
Kan iemand mij ten slotte nog vertellen hoeveel Cell's de batterij in deze laptop is?
Ik zocht zelf een laptop voor een goede prijs (onder de 1000 euro) die waar voor mijn geld biedt.
De minimale specs die ik in gedachten had zijn:
HDD: Minimaal 80GB
Werkgeheugen: 1024 MB
Firewire (perse nodig)
Mooi scherm
Nu kan ik dus die Vaio nemen. Is dit een goede keus? Of zal ik toch voor een Acer gaan met iets betere specs. Ook wilde ik aanvankelijk wachten op Dual Core, maar is dat echt zoveel beter?
Kan iemand mij ten slotte nog vertellen hoeveel Cell's de batterij in deze laptop is?
[ Voor 9% gewijzigd door deejaylethal op 21-07-2006 14:26 . Reden: Even een linkje erbij ]