Toon posts:

[XP] Meldingen in Windows XP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is misschien een domme vraag, maar wat zijn de 'meldingen' die je kan instellen als je met de rechtermuisknop op het klokje rechtsonder klikt? Bij mij is het gedesactiveerd en ondanks dat ik Windows goed ken is het de eerste keer dat ik het zie.

Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/4426/rmbn6.png

Whoops, ik ben [XP] vergeten in de topictitel...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 12:32 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
fout gelezen 8)7

[ Voor 84% gewijzigd door andreict op 21-07-2006 12:32 ]

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-03 13:38

Raphaelo

boeiend!!

verrek... het is mij eigenlijk ook nog nooit opgevallen, ben best beniewd. :P

mischien iets met 'scheduled tasks'? (heb alleen engelse windows ;) )

[ Voor 33% gewijzigd door Raphaelo op 21-07-2006 12:34 ]

originele signatures zijn top!

Verwijderd

Topicstarter
andreict schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:32:
de meldingen? het printscreentje wat je hier post.. is wat je te zien krijgt.
Ik bedoel de derde regel die je kan kiezen (en bij mij dus disabled is).

Edit: Bij jullie ook disabled? Waarschijnlijk wel, anders had je het kunnen vertellen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 12:34 ]

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik kan het wel kiezen, en ik krijg onderstaande. Je kunt dus je icoontjes in de tray instellen op wanneer ze wel en niet moeten verschijnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/meldingen.jpg

Mysterie opgelost :Y)

[ Voor 43% gewijzigd door SanderTje! op 21-07-2006 12:36 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik kan het wel selecteren, en volgens mij kan je ermee instellen welke programma's een ballonnetje mogen laten zien :)

Heeft ook een computer!

Verwijderd

Topicstarter
Ah ok, het kan blijkbaar alleen wanneer je 'niet-actieve pictogrammen opruimen' inschakeld in de taakbalk-opties.

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-03 17:37
Als je bij de eigenschappen van je taakbalk aangeeft dat inactieve pictogrammen opgeruimt moeten worden, krijg je deze optie. Als je die uitgeschakeld hebt is het niet zichbaar ;). Zo kan je voorkomen dat windows bijvoorbeeld je msn icoontje gaat verbergen als je even niet msn-t.... oid.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03 16:06
De optie wordt beschikbaar wanneer je "Niet-actieve pictogrammen opruimen" activeert, vanuit de Eigenschappen voor Taakbalk en menu Start.

Kun je dus mee configureren welke icoontjes wel en niet verborgen mogen worden.

• 2xdehelft
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-02 16:04
Nee, je kunt er mee instellen welke pictogrammen verborgen mogen worden, als je pictogrammen verbergen aan hebt staan.

Te laat zie ik...

[ Voor 9% gewijzigd door 2xdehelft op 21-07-2006 12:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jammer, het zou ook mogelijk moeten zijn met die optie uitgeschakeld, ik wil een bepaald icoontje altijd verborgen hebben en wil eveneens dat pijltje niet zien... (nl. het AVG icoontje, in het programma zelf niet in te stellen)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 12:43 ]

Verwijderd

Als je het niet kunt selecteren dan heb je het vinkje bij Niet-actieve pictogrammen opruimen in Eigenschappen voor Taakbalk en menu start uit staan.
Daar is dit namelijk voor.

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:48

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Welk icoon wil je dan weghebben? Want heel veel apps hebben de mogelijkheid om het icoontje te verbergen (ATi control center, windows audio en toetsenbord instellingen, LAN-verbindingen, etc).

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:43:
Als je het niet kunt selecteren dan heb je het vinkje bij Niet-actieve pictogrammen opruimen in Eigenschappen voor Taakbalk en menu start uit staan.
Daar is dit namelijk voor.
Echt? :D Toch bedankt. ;)
Paddixx schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:43:
Welk icoon wil je dan weghebben? Want heel veel apps hebben de mogelijkheid om het icoontje te verbergen (ATi control center, windows audio en toetsenbord instellingen, LAN-verbindingen, etc).
Ja, die heb ik allemaal opgeruimd, maar het gaat om AVG anti-virus, ik vind het een lelijk icoontje en het is niet te verbergen dmv het programma zelf. Maar goed, is beetje offtopic.

Zie deze screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://www.schoonepc.nl/i/o/avg2.gif

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 12:47 ]

Pagina: 1